IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ваня Григорова: За да запазят нощните автобусни линии, режат дневните


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
Пращайте Икарусите в центъра на София...
отговор Сигнализирай
22
София е джунгла!
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 2
Дъртите като се пенсионират ще ви питам кой ще кара и през деня, а вие сте седнали да умувате за нощен транспорт - полезен за наркомани, пияници и изперкали отепляци! Културата на *** по пътищата доведе до това - хората да не искат да работят тази професия! Автобуса винаги трябва да се засича и прецаква, защото вози картофи, а не хора явно!
отговор Сигнализирай
21
Програмист
преди 2 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
Знаете ли, защо тези шофьори работят в градски транспорт? Защото са имали само тройки в училище! Така че ще си мълчат и ще изпълняват каквото им се възложи, а не да искат повече пари от учител или мед.сестра!
отговор Сигнализирай
20
Стар Софиянец
преди 2 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
Всяка една от тези промени неизменно водеше до две неща - удължаване на времето за пътуване и отказ на много хора да ползват градския транспорт, който ставаше все по-бавен и неудобен. Метрото може да е удобно и бързо за някои, но за повечето хора не е така. Използвали съм метро и в други градове по света, но толкова лошо проектирано метро като това в София не съм виждал. Говоря за линиите и станциите на метрото.
отговор Сигнализирай
19
Стар Софиянец
преди 2 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
Имаме 35 години съсипване на градския транспорт в София. Затова от години всеки, който може се придвижва с кола или пеша и избягва градския транспорт в София. От гледна точка на пътник е градския транспорт какво се съсипа: първо започнаха с "оптимизиране" чрез силно разреждане на интервалите между две превозни средства. После премахнаха бързите автобусни линии. Започна хаотично закриване на съществуващи линии и откриване на нови. Премахнаха се много трамвайни линии вместо да се открият нови.
отговор Сигнализирай
18
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
Нощния транспорт трябва да бъде закрит! Кой нормален ще виси на спирка през нощта 1 час да чака някакъв си рейс!? И то я мине, я -не! Защо е цялата тази глупотевина! Има ли данни колко души са го ползвали, или само се отчита дейност!? Който иска нощем да се разхожда - да си вика такси! Шофьорите са хора и те искат да почиват. Стига гавра за сметка на хората!
отговор Сигнализирай
17
FuckOFF
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 3
31 Продавам кокаин и карам Ферари балък
отговор Сигнализирай
16
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 2
До: Bristol UKИ зимата ли берете ягоди или сега мие чиний?
отговор Сигнализирай
15
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
До: анонимен 18 Наложи ми се да живея там една година по работа - мизерия и мръсотия. Дори центъра е изоставен. Цените са като тук , а доходите на половина.Градският транспорт е тотал щета.Единствените развиращи се квартали са тези на руснаците...с пари откраднати от сръбската държава.
отговор Сигнализирай
14
анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 3
До: Тъй тъй 40% от живеещите в София не плащат данъците си тук... кое е безплатно ли- градини, ясли, паркиране, смешни пари за карти за градски транспорт и ниски данъци спрямо останалата част от света. Не е възможно нещо да функционира и да е безплатно.Иначе не знам къде живееш но квартала в който живея си е хубав. Само , че хубав благодарение на хората- три пъти в годината оборка и почистване на градинките, сигнализиране при проблеми и активни граждани.Ти чакай някой да дойде да оправи всичко
отговор Сигнализирай
Новини