IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Целият градски транспорт в София спира, ако влезе Инспекцията по труда


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
до 8
преди 12 часа
Харесвам 7 Не харесвам 0
Каквото и с много други сигнали - преценява се да не се реагира, за да не стане бунт.
отговор Сигнализирай
9
анонимен
преди 12 часа
Харесвам 3 Не харесвам 1
Шофьорите са изморени, тогава да закрием дневните линии
отговор Сигнализирай
8
анонимен
преди 12 часа
Харесвам 7 Не харесвам 4
Тая загрижена другарка обиколи всичките телевизии със същата тема, но подаде ли сигнал до Инспекцията по труда- вероятно- да, а после какво е станало?
отговор Сигнализирай
7
ожгт
преди 13 часа
Харесвам 5 Не харесвам 2
Интересно какво правят назначените от Кастанеда и гербер..тите шефове на градския транспорт? А, сетих се - редят далаверите и искат пари. Правилно Терзиев не им дава пари, защото няма гаранция какво ще направят с тях. А какво изобщо е работила тази Григорова, освен да се прави на синдикалистка? Нищо, само е плямпала...
отговор Сигнализирай
6
Васил
преди 13 часа
Харесвам 3 Не харесвам 2
До: анонименПроблема с нощния транспорт е че не е ефективен и така се източва предприятието. Шофьорите, които карат нощни смени се водят на извънреден труд и се плащат по 150 или 200%. Така един шофьор си докарва още 500-1000лв. допълнително.Заплатите бяха прилични, щяха да имат достатъчно служители и нямаше да има толкова извънреден труд.
отговор Сигнализирай
5
Истински седесар
преди 13 часа
Харесвам 4 Не харесвам 10
Отново, и както винаги, социалистите реват "Дайте, да дадем", а не казват от къде и от кого ще вземат парите! Защо трябва да си даваме парите за печеленето на избори от популисти и социалисти? Градският транспорт трябва да обслужва само крайно нуждаещи се - бременни, инвалиди, възрастни. Останлите трябва сами да си търсят решение на придвижването в града. Който може да си го посзволи със собствен автомобил и с плащане на осигурено парко място. Който не може да си го позволи , пеша и велосипед.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 13 часа
Харесвам 3 Не харесвам 2
Шофьорите защо и какво търпят? Надвишат ли им часовете, резко се сецват и ЦГМ да го духа!
отговор Сигнализирай
3
анонимен
преди 13 часа
Харесвам 4 Не харесвам 3
Нощен транспорт иска една креслива шепа хора, които се опитват да се наложат над мнозинството, което пътува през деня. Не съм съгласен и без това малкото и изнемогващи шофьори да се пренасочват за нощта, а през деня да се чака безумно много и да се пътува като в консерва.
отговор Сигнализирай
2
THE BEST
преди 13 часа
Харесвам 6 Не харесвам 5
Браво на Ваня Григорова! Ето виждате ли какво значи да носиш отговорност, когато вземаш решения, които засягат живота на толкова много хора. Това с нощния градски транспорт в София е типичен пример. От една страна е населението, което трябва да се вози, а от друга страна са шьофорите на автобусите. И винаги са се търси нещо средно, което да удовлетвори и двете страни. Трудно е решението. Но за момента, поне им оставят линии за петък и събота вечер.
отговор Сигнализирай
1
Това
преди 13 часа
Харесвам 1 Не харесвам 4
Значи, че спира икономиката. Да живее инспекцията!
отговор Сигнализирай
Новини