IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Търсят човешка грешка при влаковата катастрофа


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
анонимен
преди 6 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
На БДЖ все някой друг им е виновен. Накрая ще кажат, че е виновен някой бездомник. За смърт на двама души само напускане на работа за шефовете. И то не са уволнени, а сами напускат.
отговор Сигнализирай
14
анонимен
преди 7 часа
Харесвам 1 Не харесвам 0
Е нали БДЖ се управлява електронно, каква човешка грешка.:))
отговор Сигнализирай
13
Алекс
преди 10 часа
Харесвам 0 Не харесвам 4
Стига с тези камиони.Прочетете статията и вижте,че става въпрос за локомотиви и влакове.Камионите може и да са по 100 тона,но това не го прави виновен в случая.
отговор Сигнализирай
12
Хемус
преди 10 часа
Харесвам 3 Не харесвам 1
Господин Филипов разправял ли ви е,как навремето е произвеждал снаксове и така е създал империята "ПИМК'
отговор Сигнализирай
11
анонимен
преди 10 часа
Харесвам 1 Не харесвам 1
Преди 6 години въпросния бизнесмен заяви мой камион никога не е влизал да товари от белащица и няма да влезне знаете ли защо защото от там не те пускаха да излезеш претоватен
отговор Сигнализирай
10
анонимен
преди 10 часа
Харесвам 1 Не харесвам 2
ДАИ също да бъдат подгонени защото неговите камиони на илиянчо винаги се движат незаконно по пътищата винаги са претоварени с много
отговор Сигнализирай
9
Алекс
преди 10 часа
Харесвам 5 Не харесвам 1
Не може и двете страни да са виновни за катастрофата.Само единият локомотив е минал на червено и изглежда това е локомотивът на БДЖ след като още не се съобщава.Да се установи кой е минал на червено отнема не повече от 10 мин.
отговор Сигнализирай
8
VladTepes
преди 10 часа
Харесвам 4 Не харесвам 2
До: Държавата е виновнаВ случая влака на БДЖ е пуснат от ръководител движение на гара Кремиковци в нарушение, частният превозвач няма вина.
отговор Сигнализирай
7
VladTepes
преди 10 часа
Харесвам 3 Не харесвам 0
До: баба мараКогато машинистите видят светлини вече е твърде късно - спирачният път на влакова композиция е твърде голям. Големият проблем е липсата на стандартизирана комуникация между служителите на НКЖИ, отговорни за безопасността на движението и машинистите на превозвачите. Такава е крайно необходима и поддържането и трябва да е задължително условие за получаване на лиценз за превози.
отговор Сигнализирай
6
анонимен
преди 10 часа
Харесвам 8 Не харесвам 2
този "беизнесмена" защо не разкаже как гондолите му карат по пътищата вместо с нето 20 тона както е по закон , а карат с нето 40 тона и правят пътищата на баница и аз съм свидетел.
отговор Сигнализирай
Новини