IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Над 8 часа стотици пътници бяха блокирани на летище София заради повреден самолет на Ryanair


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Д.ИВАНОВА
преди 13 часа
Харесвам 3 Не харесвам 0
До: анонимен...НЯКОГА В "ТОТАЛИТАРНО" ВРЕМЕ БГА "БАЛКАН" ИМАШЕ АВТОРИТЕТ И ПОЗИЦИИ НА ВСИЧКИ КОНТИНЕНТИ !!!!!Нашите механици са по-знаещи и можещи от "прехвалените" западни/западнали и безотговорни с интерес единствено от печалба/работят съзнателно и качествено за в пъти по-ниско възнаграждение.
отговор Сигнализирай
19
Д.ИВАНОВА
преди 14 часа
Харесвам 1 Не харесвам 0
ПИШЕТЕ ГРАМОТНО И ЧЕТЕТЕ ПРЕДИ ДА ПУБЛИКУВАТЕ !!!! НЕ ПОЛЕТА,А САМОЛЕТА Е ТРЯБВАЛО ДА "ИЗЛЕТИ".....А ПОЛЕТА Е БИЛ ПЛАНИРАН ЗА ПРЕДВАРИТЕЛНО ОБЯВЕН ДЕН И ЧАС !!!!!
отговор Сигнализирай
18
анонимен
преди 16 часа
Харесвам 1 Не харесвам 0
До: анонимен14 Много си "оригинален'" с тези тел и тиксо.Сигурно си от прованса и не знаеш,че в София съществува база на компанията "Луфтханза-Техник",където се ремонтират самолетите на редица авторитетни авиокомпании,вкл. и "Луфтханза".
отговор Сигнализирай
17
Алекс
преди 16 часа
Харесвам 2 Не харесвам 0
До: Гера RYANAIR не са монополисти.До Милано има и други авиокомпании,но и цените на билетите са други.Закъснение поради повреда на самолета може да се случи с всяка авиокомпания.По-добре закъснял,но здрав самолет.
отговор Сигнализирай
16
анонимен
преди 20 часа
Харесвам 1 Не харесвам 4
на нашето летище бачкат механици на мизерните 2000 лв заплата. Замислете се следващия път като летите
отговор Сигнализирай
15
Гера
преди 20 часа
Харесвам 4 Не харесвам 1
Лошото е че може и да не им платят обезщетения за изпуснатите транспорти и хотели. Условията с които се съгласяваме на авиокомпанията са ***. Някои хора си пътуват за работа а монополистите ще им създадат проблеми. Трябва авиокомпаниите да си плащат за закъснелите полети!
отговор Сигнализирай
14
анонимен
преди 21 часа
Харесвам 5 Не харесвам 2
Нашите механици, назначени естествено без конкурс са пробвали да го ремонтират с тел и тиксо, и след като не се получило сега очакват специалисти от чужбина.
отговор Сигнализирай
13
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 3 Не харесвам 1
И лятото още не е започнало. Инак тези оправдания с цената вече не вървят, пътувам 2-3 пъти годишно и разликата в цената вече не е толкова голяма, понякога дори е по-висока от други предложения, като вземеш в предвид и часовете на излитане /пристигане, пък съвсем
отговор Сигнализирай
12
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 9 Не харесвам 1
Как за самолет събиращ до 200 пътници (без съмнение нискотарифната компания е сложила максимума) са чакали 300? На мен ми се сториха 5-600, а бе близо 1000.
отговор Сигнализирай
11
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 9 Не харесвам 1
Най-евтината компания с най-много отменени полети, би трябвало да го очакват още купувайки билета. Поне са отлетели. Наложило се, чакали, с неизправен самолет ли да излетят? Това не е такси, забавя се и хващаш друго.
отговор Сигнализирай
Новини