IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

От другата страна: В метрото


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

63
li4i
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
62
Simbad
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А какво се получи като мина от другата страна???Продаде интересите,възгледите и принципите на тази професия.Такива ли бяха твоите колеги в БДЖ на това ниво което си и ти.Професията е мъжка - така е ,за това ли се отказа да я практикуваш?
отговор Сигнализирай
61
Някой
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ДО ЛОШ:Говоря за преди доста време!
отговор Сигнализирай
60
лош
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
лъжеш 64 човека не вози хора той е началник
отговор Сигнализирай
59
..
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Добър репортаж, поздравления, днес.бг! Човекът е позитивен и наистина е открил това което иска да прави в живота. А за тръгването и спирането - мисля че само старите мотриси придръпват по-рязко - при тях няма плавен контрол на спирачката или газта. Вместо АЕЦ-Белене, можехме да направим метро не с руски, а с немски мотриси, и то не само в София, а и в Пловдив и Варна. Дано завбъдеще да не търсим най-евтиното решение, а да имаме предвид и комфорта на пътуващите.
отговор Сигнализирай
58
Някой
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
За теб и хора, като теб можем само да кажем едно БРАВО ! Справяте се перфектно. Продължавайте в същия дух. Факта, че метрото ни е едно от най-чистите в Европа и света се дължи именно на вас.
отговор Сигнализирай
57
Някой
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Понеже видях коментар от рода "Возил ли ви е този машинист".Да, без да искам съм обръщал внимание и съм го запомнил. Мога да кажа, че човека се справя повече от перфектно. Има машинисти, които тръгват и спират толкова рязко, че направо ми идва да вляза в кабината и да им забия един. Този обаче кара влака доста плавно и ако може всички да са така ще е екстра. Има и едно момче с очила - той също тръгва и спира доста плавно.А иначе професията е добре платена и се прави по 1 курс. След това почив
отговор Сигнализирай
56
няма значение кой
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Харабийко, харабийко тва да не ти е жигулито, че да спира за 5 метра и тръгва кат натиснеш ***. Тва е влак бе *** има 100 пъти по голям спирачен път отколкото можеш да си представиш изобщо и няма начин ускорението и спирачките да влияят толкова директно колкото в един автобус от градския транспорт например, *** на теб ли да ти разпряам. Ти ако му се качиш на тоо влак а, малиии!!!
отговор Сигнализирай
55
харабийко
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 7
Много са зле "водачите на метро", нямат никакви умения - ускоряват рязко, и рязко спират, при това не само на станциите. Пълна трагедия са.
отговор Сигнализирай
54
нощнастража
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
хаха да си пазите мутриските, че ше ви ги нарисуваме целите с хром и черно :)))
отговор Сигнализирай
Новини