IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Просто Генади!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

31
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
КЗП е пълна простотия.Личен опит в Бургас.Само се бият в гърдите колко велики били а накрая се чудеха как да си тръгна по-бързо защото нищо не направиха.По-зле дори отказаха да ми кажат дали фирмата е санкционирана било тайна.На въпроса какво правят тогава ми отговориха,че виждаш ли големите компании си обжалвали глобите и не ги притеснявало въобще.
отговор Сигнализирай
30
Бай Колю
преди 13 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
- Ало, м-тел ли е?!- Не! Виваком!- Е, и на вас да ви ... мамата!!!Истината е, че такива са всичките доставчици! Минах през няколко "квартални" лан-мрежи, особено последният беше убийствен! Винаги им забиваше някакъв суич в петък вечер, когато вече няма кой да го рестартира( а това , рестартирането де, ставаше дистанционн, от офиса, да не си мислите че идва някой на място) и така, до понеделник - без нет! После минах на м-тел хоум бокс....просто ще го оставя без коментар, щото не ми се ще да използвам нецензурни изрази! Само един факт, спряха ми нета още първата седмица, тъй като съм си бил преместил устройството?! Как ще съм го преместил, като не съм го пипал?! И къде да го местя, мамка му и устройство?! У съседите ли?! Оказа се, че тъй като живея на височко, въпросното им устройство хваща сигнал ту от една, ту от друга клетка...пък това при тях излиза като местене, на което нямам право...и системата автоматично ме изключва след ЕДНО предупреждение! Накрая ща-не ща, минах на виваком... Ами не са идеални, има мнооооооооооого какво да се желае от тях, ама в сравнение с другите, най малко проблеми имам! И това обаче, е най жалкото! Принуждаваме се да се примиряваме с какви ли не простотии, защото конкурентите са още по зле!!! Затова, поздравления за автора, че се мъчи да поразбута това бунище, в което живеем! Дано всички по скоро станем като него, щото....докато ние си мълчим и търпим, всички такива лапачи ще продължават да се подиграват с нас!!!
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Скоро и това очакваме ... Квото вземе Мтел го *** с 10 годишните си договори...
отговор Сигнализирай
28
Buhal
преди 13 години
Харесвам 30 Не харесвам 0
Имам приятел, който работи в сферата на интернет комуникации, доставки и т. н. в частния сектор.Той винаги казва: "Да са живи и здрави тези от виваком защото докато те съществуват ние няма да останем без работа.Все повече се убеждавам колко много е прав.
отговор Сигнализирай
27
Просто ххххх
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
моля, някои да напише нещо положително за тази компания! Има ли поне един????
отговор Сигнализирай
26
Maniac
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 12
Който и да писал тази статия, определено е пропуснал някой много важни неща за да излезне в негова полза - Първо за да стане това, трябва да сте купили мобилни карти заедно с интернет (което е специален пакет), но понеже българите нали винаги сме големи тарикати, си делят картите (от договорите) между други хора и приятели, за да може единия да ползва нет на далавера. И е дошъл момента, в който картата не е била платена и са ви спряли и нета. Това си е по договор, за който сте знаели много добре
отговор Сигнализирай
25
VASILIS QNIS GERMAN
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
NAGLOST...NE STIGA CHE PLASCHTATE..GUBITE VREME...NO I INTERNET ISKATE...
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
На мен пък го пуснаха на другия ден още. Освен това от скъпия няма смисъл, ако линията не го поддържа.Под "ескалира" е имал предвид да даде на проблема по-висок приоритет. Това е обичайния смисъл на тази дума в много компании.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
AKO VSI4KI KATO TEB , KOITO NE SA DOVOLNI OT USLUGITE NA DADENA FIRMA , VNASQT OFICIALNO JALBA 6TE BIVA RABOTATA ::)))))))))))))
отговор Сигнализирай
22
Гад
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Мдааааааа и аз имах подробен проблем с една тяхна промоция... Явно за 2 години никаква промяна. И аз се "кефя" на такива високопарни писания в сайта им, че и от служителите им по телефона (ако въобще имаш нерви да чакаш някой да ти вдигне). Те щели да направят това, онова, благодарят ми за обаждането и накрая НИЩО. Не че сега не съм пак при тях, поради неспазване на едномесечния срок ... Единственото хубаво е че тоя нет НЕ спира!(вече 4 години) :)
отговор Сигнализирай
Новини