IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Зависимостта на НАСА от Русия и частния сектор


Обратно в новината

Коментари Коментари

104
2
преди 10 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Американцы довольно долго адаптировали их под свои нужды, осовременивали, в результате появился модифицированный двигатель AJ-26, уже с маркировкой Aerojet, следовательно, за эту модификацию отвечают уже американские конструкторы.
отговор Сигнализирай
103
Rogozin
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Mozhe da se nalozhi amerikancite da izprashtat astronavtite si na MKS s batut.
отговор Сигнализирай
102
юбералес
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Двигателите са украински, правят ги в Днепропетровск. Технологията не е 50 а 80 годишна и е немска. Това не е проблем имайки в предвид технологията на ДВГ, която е 120годишна. През 16-18 век Испания е финансирала с държавни пари търговския флот, а Англия го е прехвърлила на частни компании. Резултатът го знаем- светът говори на английски. Овладяването на космоса трябва да е в частни компании за да ни е по-евтин после продукта им.
отговор Сигнализирай
101
me @154
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Съвсем без връзка със статията, какво наричаш КПД на ракета? Защото по принцип ракетите имат ужасно ниско полезно действие, реално това е основната причина космосът да ни е толкова "далече", че няма ракета, която да може да носи достъчно сериозен товар. Имам някавки бледи спомени, че отношението между полезен товар и общото тегло беше нещо като 10%, но не съм сигурна. Та ако знаеш нещо по въпроса ще се радвам да го чуя.
отговор Сигнализирай
100
Мишо
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
СЪЖАЛЯВАМ ЗА КОМЕНТАРА, ТО ТОВА БИЛО ***. НА ЖИВОТНИТЕ НЕ МОЖЕШ ДА СЕ СЪРДИШ ТЕ ИНТЕЛЕКТ НЯМАТ.
отговор Сигнализирай
99
Мишо
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Първо технологията за производство на двигателя си е съвсем в час. Двигателите се правят по модел от преди 50 години, който обаче е най-актуалния в момента но с най-съвременни технологии.Второ двигателите се произвеждатв Днепропетровск - Украйна.ЩО ЗА НЕГРАМОТЕН АВТОР СИ ДРАСКАЧ ТАКЪВ НЕДЕН. ЧЕТИ БЕ СЕЛЯНИН. ***.
отговор Сигнализирай
98
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Стига сте се дърлли помежду си!В Интернет съобщиха, че операторът на ракетата я е взривил ръчно, след като станало ясно, че не тръгва нагоре а се отклонява в страни.
отговор Сигнализирай
97
КуРти
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Батки стига спорили за тия двигатели, не било от тях. "По последни данни, ракетата-носител е била взривена, след като е станало ясно, че тя няма да полети в орбита. Компанията, управляваща изстрелването на ракетата-носител Antares с космическия товарен кораб на борда Сygnus, призна, че е използвала системата за прекратяване на полета. "Но днеЗ.бг като една атлантически коректна медия, това или няма да го пусне или ще го пусне след 3 дена някъде в тъча.
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
В руския двигател на взривилата се ракета се използва технология отпреди 50 г.---------------Само дето научната мисъл, вложена в него американците и до ден днешен не могат да я достигнат Американските учени научно бяха обяснили, че коефициентът на полезно действие на ракетния двигател не може да бъде повече от 40%, а на тези руски двигатели е почти двойно на максимума, до който са стигнали американцитеВсички сериозни ракети в момента излитат или с руски двигатели, или с такива с руски патент
отговор Сигнализирай
95
42
преди 10 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
ДО 151КАКВО ПРОМИТО МОЗЪЧЕ СИ И КАК ВЯРВАШ НА ПРОПАГАНДАТА? КАКВА АНГЛАСАКСОНСКА СТРАНА ВЕЧЕ Е АМЕРИКА, ОКОЛО 40 % СА ПОТОМЦИ НА ГЕРМАНЦИ, А ДРУГОТО СА *** ОТ *** И ЛАТИНСКА АМЕРИКА. ОСТАНАЛ Е ЕДИН ПРОМЕНЕН АНГЛИЙСКИ. Я, ПОГЛЕДНИ И САМАТА АНГЛИЯ ДА ВИДИШ КАФЕВИТЕ АНГЛО- САКСОНЧЕТА, КОИТО СА ВЕЧЕ ОГРОМЕН ПРОЦЕНТ ОТ НАСЕЛЕНИЕТО. СТИГА С ТИЯ БАСНИ ОТПРЕДИ 30-40Г.
отговор Сигнализирай
Новини