IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Преподавател от СМГ: Часовете по математика са малко!


Обратно в новината

Коментари Коментари

86
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
До АнонименТо часове и консултации има, но никой не идва.И ако дойде е преди края на срока.Не задава конкретен въпрос,за да разбере преподавателя,че е прочел и не е разбрал.Идва се,за да обясниш същото,което си правил в час,но тогава въпросното дете е било заето с други дейности.Аз съм учила чужд език с два речника,защото нямаше.И научих.Въпрос на желание,на борба и труд,а не на непрекъснато мрънкане.Как аз успях да издържа изпит в СУ за филология без да има на пазара учебници,без уроци.
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
До АнонименВ Германия може да седнеш с гръб към преподавателя,може да не слушаш, държавата ти плаща един безплатен опит.Ако сгрешиш,за да го направиш/длъжен си/ си плащаш от джоба.И така невниманието преминава много бързо във внимание,като се бръкнеш по-дълбоко в джоба.Някои ученици не знаят къде са им учебниците,на кой урок са, да не говорим за домашно или пък да са се подготвили за контролно.Родител идва,ако детето му е оставено на поправка,иначе не можеш да му видиш очите.Контрол няма.
отговор Сигнализирай
84
sss
преди 9 години
Харесвам 31 Не харесвам 2
До kzlДа, в Германия се учат интеграли, но в БГ не знам къде се учат. Синът ми завърши Математическа гимназия.
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 35 Не харесвам 0
До питагор 90Елементарно е,Питагоре-по твое време нямаше задължително НВО с част кандидатстване,полагана от повечето ученици на куп и еднаква за всички училища. Всяко училище с прием си имаше свои изисквания и курсовете и уроците не бяха така разпространени,като днес.Или ще се лъжем в обратното?Няма кой да повярва. Алгебрата и геометрията се учеха отделно,систематизацията на материала беше по- добра,учителите поне на нас ни даваха всеки път домашни и ги проверяваха,подготовката беше училищна.
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 34 Не харесвам 0
Да, 94, това е начинът.Защото винаги ще има разминаване между децата, ако ще и всеки ден само математика да учат.И винаги ще има изоставащи.Поради което е нужна повече индивидуална работа с тях в часове за консултации,които да се провеждат редовно и ефективно,а не механично по час или повече горница на общия принцип-"Колкото повече,толкова повече."Нужна е и работа с надарени ученици,но си има специализирини училища и паралелки.Трябва да има и реални СИП-ове /не само ЗИП/по различни предмети
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 34 Не харесвам 0
Относно частните уроци, има деца, които не могат да усвоят материала в час и е необходима индивидуална работа с тях. Единственото решение на проблема е да имат всеки ден часове за консултации и да работят индивидуално с изоставащите ученици.
отговор Сигнализирай
80
родител
преди 9 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
И последно - госпожа Илиана Цветкова беше преподавател на моето дете и ако бихте имали късмета да преподава на вашето, нямаше да се налага никога да го водите на уроци! Затова мисля, че нейната преценка е извод от опита й на преподавател и вероятно е най-правилната!Жалко, че са много малко преподавателите като нея в българските училища!
отговор Сигнализирай
79
родител
преди 9 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
И искам да продължа-ако са били необходими курсове и частни учители, не означава ли това, че часовете в училище явно не са били достатъчни? Ами ако детето ми е сираче и няма парички за курсове - обречено ли е да не е конкурентноспособно, защото колкото и да се бориш сам, не всеки е талант, а и едно е да ти го дъвчат преподаватели, друго - сам да се опитваш да компенсираш у дома? Редно ли е да се провеждат изпити, наречени външно оценяване, които всъщност оценяват ВЪНШНАТА ни подготовка-курсове?
отговор Сигнализирай
78
родител
преди 9 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
Стига само философии! Аз имам съвсем друг въпрос да задам. ЗАЩО седми клас се превръща в година на ПАРАЛЕЛНОТО образование и цяла година децата ходят събота и неделя по 3-4 часа на предмет допълнително (по математика и по български), за да могат да се явят на тези изпити за гимназия в края на седми клас? Кого оценяваме всъщност - колко са научили в училище, или колко са усвоили в останалото време, или колко пари са имали мама и тате - дали са им стигнали за общ курс или едновременно и за двете?
отговор Сигнализирай
77
питагор
преди 9 години
Харесвам 33 Не харесвам 2
До Анонимен 88Нещо не откривам връзката между годините, в които съм завършил и това как съм се справил? Или ти допускаш че:а) учили сме по-лесен материалб) учили сме повече часовев) свише сме били по-умниТова за частните школи пък изобщо няма какво да го коментирам! Ако ще и 10000 школи да има не виждам това с какво ще ме спре да знам че квадратно уравнение няма решение ако диксриминантата е по-малка от нула. На матура се бориш с теста най-вече, не с останалите!
отговор Сигнализирай
Новини