IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Палатка. Аларма. Маршрутка


Обратно в новината

Коментари Коментари

96
:)
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 22
Хора, престанете с тази агресия. Защо подстрекаване шофьори и граждани към саморазправа с кметицата. Бусовете ще бъдат заменени с малки къси автобуси. Те ще спазват правилата за движение и ще спират само на указани безопасни места. Всичко е за доброто но града и гражданите му.
отговор Сигнализирай
95
Една_от_БГ
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 10
Браво, завиждам ви за този благодат, улици без маршрутки...:)Нали сме за "у Шенген"! Който не е доволен, да фаща магистралите.Докторът за к'во се бъхти толко...
отговор Сигнализирай
94
Българин
преди 13 години
Харесвам 32 Не харесвам 14
Добре де - стига ревали !!! Вдигате се на протест, шофиорите на маршрутки - с колите - блокирайте кметството, изкарайте от него мармозетката фъндъкова и и хвърлете един бой !!!Значи маршрутките били изживели времето си, а *** каруци не са, щом така наречената кметка не смее да ги забрани?Защо гласувахте за тая нещастна дребна ***, слугинята на *** с глава като картоф?
отговор Сигнализирай
93
Ц.
преди 13 години
Харесвам 46 Не харесвам 8
Твърдо против спирането им съм! Живея в по-краен квартал на София и единствената читава алтернатива са 2-те маршрутки, минаващи оттук. От автобусите минават тамън 3, но само 1 прави връзка с по-централно място в София. Маршрутките са ни единственото спасение, а аз лично нямам намерение да излизам в 6, за да стигна в 8 и да давам пари за изпотрошен,мръсен,студен и миризлив автобус, който на всичкото отгоре и закъснява почти всеки път.
отговор Сигнализирай
92
минаващ оттук
преди 13 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Маршрутките може и да са носели полза на собственици и някои съветници, но поне не точат от бюджета, докато Гр"адски"от тран"спорт" го прави.Ако общината реши да "уплътни" с автобуси кварталите, явно ще е от нашите данъци. Дори когато автобусните линии са на концесии - пак ние плащаме.Така, че не адмирирам несвършената работа на КАТ и МТ да я "свърши" Фандъкова, като извади от готовите ни пари и плати на следващите концесионери!!!
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 30 Не харесвам 4
Лошо. Бяха единствена алтернатива за някои маршрути, както и за хора, които не искат да се набиват с личен автомобил - още един пирон в ковчега на трафика. Алтернатива няма, здравей Горубляне и Дупница - идвам за автомобил.
отговор Сигнализирай
90
Дарина
преди 13 години
Харесвам 44 Не харесвам 6
Не знам какво да кажа...Били зле маршрутките!Долу!Да се обесят шофьорите!Ами кой ви кара да се возите на тях бе хора??Като не ви изнася,никой не ви е опрял пистолет!Има хора в София,които нямат друг избор и са благодарни,че имат този транспорт! Или може би истината е,че маршрутките пречат на движението на вас,седнали удобно по един човек в колите си?Дали не сте вие тези,които правите задръствания??
отговор Сигнализирай
89
Реброто
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 13
Дано ги спрат и никога да не ги пуснат пак!!! Няма по нагли и *** *** от тях.....
отговор Сигнализирай
88
Един софиянец
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Глупости ! През 1974 75 година, се появи Маршрутката в град София. Тогава бяха 9-местни съветски, бензинови машини РАФ. След това Съюза ограничи износа им и тези коли намаляха в България. През 90-те години маршрутките пак се появиха, но от други марки, произведени в други страни. Хора не бойте се, маршрутките никога няма да изчезнат от движението в София. Сега просто само ги замразяват, като заплатите, пенсиите, детските и инвалидните добавки.
отговор Сигнализирай
87
Емо
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
30 минути по-рано и 30 минути по-късно?? Не мерси.. На работното си място стоя по 9 часа на ден, имам 1 час път (да, знам че е номално), като се сложи времето за сън, допълнителният час, който предлагаш да губя на ден ми се вижда прекалено много!!
отговор Сигнализирай