IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Три версии за авиокатастрофата край Приморско


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Dani
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Е, няма трагедия без някой *** *** да напише някоя простотия, макар че не е бил там и не е видял с очите си, да не говорим, че не познава и загиналите. Няма ли да станем по-добри и да сведем глава пред загубата на два млади живота? Тези хора са имали близки, бъдеще , мечти.........Голяма трагедия! Почивайте в мир момчета!
отговор Сигнализирай
15
Никой
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
до 5" На въпрос дали пилотът Стойко Люцканов е имал право да качва пътници за така наречените туристически обиколки, Костов беше категоричен.Атанас Костов - директор "Разследване на инциденти в морския, въздушния и жп транспорт" в Министерство на транспорта и съобщенията: "Да, констатирали сме това, че той не е имал право да изпълнява полет от такъв характер."
отговор Сигнализирай
14
gta
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А има ли някаква яснота кое е било момчето с него....?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
12, а аз се учудвам за липсата на сериозно противопожарно средство на място. Вчера и по новините казаха как са се обадили за инцидента на 112 и кой колко бързо е пристигнал.Колкото и да са добри момчетата и да реагират бързо, все ми се струва, че ако са били на пистата, щяло е да бъде по-бързо. Винаги има вариант да се уреди тяхното присъствие под някаква форма на място. Поне за часовете на полетите.
отговор Сигнализирай
12
Пило
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Вечна им памет!Да отбележа само, че няма никакво значение с каква цел е летял пилотът - с търговска, или развлекателна цел.Снимки не се показват от уважение към паметта на загиналите. А също така и за да не се травмира публиката.А за застраховките - интересно, те по какъв начин влияят на пилотирането на самолета? Просто се учудвам, няма ли къде да пишете?
отговор Сигнализирай
11
аматьор
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Катастрофата е станала в 16.30 /15.30 реално време/, т.е. в най- голямата горещина, когато подемната сила на въздуха е най- малка. Тогава всяка грешка на пилота или техническа неизправност /напр. прегряване на двигател/ трудно се коригира. Не случайно самолетът е паднал като камък. Но при комерсиалните полети за това не се мисли...
отговор Сигнализирай
10
jujaka
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Пилота е карал в стил: "Глей ся ко мога да прая"
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Не летеше с развлекателна цел, а с комерсиална.Хвърляха рекламни материали, на ментел, а понякога и цигари виктори.По плажовете, не в гората.
отговор Сигнализирай
8
Ани
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Няма ден,в който да не съобщят за някаква тежка катастрофа...и аз съм ЗА да показват снимките не да ги крият,не можем да избягаме от реалността и какво значи това "...е технически отказ в управлението на самолета, машината е сравнително нова",значи хората трябва да се струхават от всяка една нова машина така ли...,всеки да се качва с недоверие и да тръпне да не би някаде нещо да му се случи :X
отговор Сигнализирай
7
Чопър
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Три най-възможновероятни версси.Ная тази комисия и разследването ще и трябват месеци ,за да установят причината за авиокатастрафота.Но нали сме спецове по всичко,бързо ще се спрем на една-пилотска грешка.При разследването на авиокатастрофи винаги участвуват и специалисти от фирмата ,произвела съотвтния самолетет.Пак мъгла и най-лесно при изгорял и напълно унищожен самолет е да виниш пилотът. А ,комисията не допуска ли ,че пътника може да поел управлението и е негова грешка?
отговор Сигнализирай
Новини