46.1хх и 46.2хх но това е само за изпитания, за редовна експлоатация с толкова трябва малко да се "пипнат". 44.хх и 45.хх ходовата част позоволява 180 км/ч, но редукторите са за 130 (44) и 110 (45), при изпитания се допуска превишаване на оборотите на тяговите двигатели с 20 или 30% не съм сигурен. Но се оформя и подходящ профил на бандажите на колелата.
отговорСигнализирай
Пробите бяха с лок. на БЖК защото в БДЖ локомотивите които могат да свършат тази работа (да теглят вагон-лабораторията със 170-180 км/ч) се броят на пръстите на ръцете, а повечето са на трупчета поради спрени пари за ремонти. Другите са на последни километри преди ремонт, някои дори са с пресрочен ремонт. За това е наета машина на БЖК. Иначе обекта е на инфраструктурата (НКЖИ) и няма нищо общо с БДЖ.
отговорСигнализирай
14
Анонимен преди 12 години
32
uzunski, онзи локомотив беше на БЖК, не на БДЖ. Което може да ни покаже, кои е вероятният купувач на държавните железници.
отговорСигнализирай
13
Анонимен преди 12 години
83
И по сателит да продавате билети, докато София-Пловдив е 2 чса и 40 минути с "бърз" влак няма как да сте на печалба. Средната скорост е 60 km/h. Как да имате клиенти?!
отговорСигнализирай
12
Анонимен преди 12 години
41
След дъжд качулка, след като отрязаха над 200 влака и хората от големи градове не могат да ползват влакове, а преминаха към 3 пъти по-скъпи автобуси или наеха квартири в София. Смятайте какъв ще е отлива и загубите за БДЖ.
отговорСигнализирай
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години