IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Унгарският авиопревозвач Malev пред фалит


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

37
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Какво сте се хванали за тия авиокомпании? Да не би света да свършва като е фалирал националният превозвач? Да не би хората да спрат да летят? Ето, Уиз Еър също е унгарска компания и вози даже по-евтино, без да и наливат държавни помощи и пак ще има полети.
отговор Сигнализирай
36
hvjbmv
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Станишев е Виновен!
отговор Сигнализирай
35
до 37
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
То и за Ролс Ройс скъпите лимузини бяха странично производство ,а основно си произвежда самолетни двигатели и турбини , ми то и МАКДО́НЕЛ ДУ́ГЛАС не е Мак Доналдс ама си замина .
отговор Сигнализирай
34
до 38
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Продават трактори по целия свят, включително и на Запад. Иначе какво ме интересува, че карите са били за СИВ. Нека ЕС ни осигури пазар за тях сега. Важно, че се е пройзвеждало и се е изнасяло.
отговор Сигнализирай
33
Ник
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Това е наказание за желанието им да не са европейски роби! И няма да е само това!
отговор Сигнализирай
32
do 35
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Ami cheti reportaga po-dobre...."dostavchizite sa poiskali avansovo plashtane ot dnesza utre" , a Budapeshta sprja vsjakakvi finansovi pomoshti za Malev "Taka se prinugdava njakoi da objavi ***!!!A za da se spasi njakoi ot ***, moge da mu se nalivat bezvazmezdno miliardi, kato na Garzija !!!
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Карите на "Балканкар" се изкупуваха от японците заради материалите.Японците извличаха от един кар произведен в България материали за два техни кара.Който сравнява кар със самолет не знам дали може да разбере за какво му говоря.А Произведените самолети в Ловеч са 310 като е имало поръчка за още 150 бройки.Но комунистите са спрели производството.Говорим за български самолет с български авиоконструктори.Главен е бил Цветан Лазаров.Лаз-7 dълги години е основният самолет използван от ДОСО в аероклубовете на страната за обучение по моторно летене и висш пилотаж.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Имате кристален пример с Беларус, там нали нищо не е приватизирано, постоянно се наливат пари в производството и пак без руския пазар са обречени. Толкова години изкараха ли нещо, което да пробие на Запад?
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Това, че Балканкар е бил най-големият производител в света не означава, че са държали световния пазар. карите са толкова елементарна технология, че всеки може да почне да ги произвежда с подръчни средства. Всяка машиностроителна фирма може да произвежда кари, а за автомобилостроителите това е елементарно странично производство. Балканкар живееше за сметка на твърди поръчки от СИВ, а иначе в условията на свободен пазар е пълен нонсенс.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Prinudiha go da falira..---------------- Как ще го принудят да фалира, ако ми обясниш как можеш да принудиш един нац. превозвач да фалира, ще те почерпя.
отговор Сигнализирай
Новини