IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Apple отхапа кисела ябълка за $60 млн.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
do Sammuel
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
твоят телефон също е китаийски :) нищо че има ябълка и половината му компоненти са Samsung:) ако говорим за дизайн реално всички марки имат идентичен такъв - минималистичен, да не говорим, че ако си го взел за да вършиш работа а не да позираш не си си дал парите не където трябва. iPhone - страшна гъзария и социален статус :Д Всички др - заместител на iPhone :Д Аре стига, огледай се и виж къде се класира 4S по производителност спрямо S3, Droid 4, HTC One S, X и т.н. :Д
отговор Сигнализирай
19
Sammuel
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
Тъжен е света на андроидите. Забелязвам, че без никой нищо да им казва, или пък да им обяснява колко скапани са устройствата им, те се пънат всячески да ни убедят как зверски сме се прекарали като сме си купили iPhone. Ми гадно е да си с китайски телефон и т'ва е, жалко е че света е пълен с хора лишени от влечение към естетичното и красивото, но все пак, човек трябва да бъде толерантен към всякакви неща и хора по света.
отговор Сигнализирай
18
->21
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
продажбите на смартфони явно им върви и на тях ( що ли ?!? ) И като заговорихме за дизайн, стил и т.н. предпочитам старата Nokia 8800 Carbon ( това пак е лично мнение) Отговори ми честно сега и ти, не се ли смя поне малко като чете мнението което цитирах в пост 12
отговор Сигнализирай
17
Наблюдателе
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
Би ли ми посочил една причина, която да налага "обяснение" на маркетинговата стратегия на Епъл предвид пост-а ми ? Финансовите резултати на компанията достатъчно добре говорят за нея. Не е много лесно да се копира подобна стратегия. Моят Iphone съм го дал на приятелката ми, понеже не ми харесва ( това е лично мнение ) и не, не съм зобмиран, това е типично за apple фенове, а аз не съм фен! Конкурентите на Apple нямат нужда да копират Apple, за да правят печалба, тъй като ---->
отговор Сигнализирай
16
до 14
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
пише се "деТСки" ;)
отговор Сигнализирай
15
аз до 14
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
"желязна" ще да е тази логика ... С тази разлика че децата вярват и в Дядо Коледа и ред други "измислени" герои, а ние тук говорим за марка. Това, че си станал фен на Еплъл след поредния Iphone ( 4ти като изклщчим s-овете ) не мисля, че те прави обективен толкова, че да ми обясняваш каквото и да е за други марки, които никога не си ползвал. Аз имам Iphone, така че съм запознат с плюсовете и минусите му, а ти ?
отговор Сигнализирай
14
az
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
уважаеми Wizzy, не съм се замислял по въпроса, би ли ме "осветлил" :) ? Никога не съм казвал нещо против маркетинговата стратегия на Епъл, тя е брилянтна. Смея се на ползвателите или поне на тези които виждат вдъхновение пододно на ренесансов художник, когато погледнат поредната джаджа. А ти обаче запитвал ли си се, защо след като са *** продуктите на Самсунг се продават толкова добре ?
отговор Сигнализирай
13
Wizzy
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
А ти уважаеми "АЗ" не се ли си се запитвал, защо някой друг производител не е успял да "зомбира" потребителите си? Всичко било реклама и маркетинг, ама те рекламата и маркетинга не са запазена марка на Епъл, правят ги и Самсунг и всички останали, но при тях въпреки всичко не се получава. Т.нар. "зомбиране" се получава, когато имаш уникален като дизайн и начин на използване продукт, защото един *** колкото и да го рекламираш първите като го купят ще видят, че е *** и продажбите ще спрат.
отговор Сигнализирай
12
аз
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
говорете ми после че не са зомбирани
отговор Сигнализирай
11
аз
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 13
ето мнение на Apple user: "Никога няма да забравя първия път, когато видях iPhone. Бях тотално откачил и само чаках да го внесат у нас. На презентацията публиката изпадаше в екстаз след всяка функция, която Стийв показваше. С инертното скролиране направо изпадаха от столовете. Беше наистина магично, колкото и смешно да звучи това. Това е марка, превърнала се в символ на цяла една култура и имаща уникална идентичност, нещо с което много малко производители могат да се похвалят за жалост."
отговор Сигнализирай
Новини