IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

България може да започне "газова война" с Русия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

44
шистю
преди 11 години
Харесвам 16 Не харесвам 19
Братя Българи не разбрахте ли че нито Южен Поток нито Набуко нито Бургас-Александруполис няма да има.Ние сме малка страна и от нас нищо не зависи а и с фосилните горива е се свършва.За съжаление имафме реален шанс за нова атомна централа а бъдещето е на тока .След 40-50г. газ и нефт няма да има а който си има АЕЦ ще е като шейх.Но кога ли сме имали късмет и дълновидност.До тогава Типинг Пойнт начело с Прокопи и Роско ще надупчат Добруджа за шистов газ и по фурните ще се появи гъърмящ хляб.
отговор Сигнализирай
43
val 789
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 11
До 45 Анонименроизводството на някоиизделия през 1988 г. е:85 хиляди електро- и мотокари (25 % от световното производство, 3-ти след ФРГ и Япония, преди САЩ), 137 хиляди електротелфера (в първата световна десятка на страните), 20 хиляди металообработващи машини (в някои години сме на първо място в света по брой на експортираните машини), 20 700 силажо-комбайни (3-то място в света), 4,57 милиона бр. акумулатори, изчислителна техника за 2,1 милиарда лева.Металургия: към 1989 г. България произвежда 3,3 милиона т стомана и сме 27-мата металургична страна в света. Корабостроенето работи с
отговор Сигнализирай
42
Разбира се
преди 11 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
Рашките започват да се сещат че само се набутаха с тази тръба, която едва ли някога ще успеят да запълнят на 100% с ГАЗ. Няма какво да се чудите - мътихте водата, побъркахте народа и го докарахте до истерия, е сега ще ви се стовари на вашите червени кратуни. Каквото посяло това ще пожъне - казват българите.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
До val 789 от пост 41:До 1989 г. България има 20% световен пазарен дял в производството на електро- и мотокари само заради това че имахме собствен добив на метали (на които начислявахме смешно ниски цени) и че Кремиковци работеше на загуба.Колко български мото- и електрокари има произведени от онова време, които да работят и днес? Докато има останали няколко десетки вносни американски кари произведени тогава с двигатели Перкинс, които си работят и до ден днешен из българските складове.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Е първо тук ли ще почнат да строят.Ако находището беше тук да им повярваш.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 23 Не харесвам 8
Така са си постлали руснаците.Какво се правят на лошо изненадани след като толкова години политиката им спрямо България е само да ни обират и източват през цените за газа, нефта и ядреното гориво за Козлодуй.
отговор Сигнализирай
38
uzunski
преди 11 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Какво смешно заглавие !!!!!! Две световни енергийни мафий , американската и руската воюват за пазари а България се опитва да се представи като фактор ! Историята се повтаря от много години и бългрските *** само се сменяват за дребни комисионни !Случайно ли бяха затворени блоковете в Козлодуй и се започна Белене !!!!
отговор Сигнализирай
37
val 789
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
До 1989 г. България има 20% световен пазарен дял в производството на електро- и мотокари и държи 18% от световния пазар на радионавигационна апаратура. Четвърт век по-късно, в условията на свободно пазарно стопанство и бидейки част от най-проспериращия икономически съюз на планетата, страната ни няма нито един световнопризнат промишлен продукт, а в обзорните доклади на Европейския съюз българската индустрия се дава като пример за ниска добавена стойност и архаична зависимост от наличните природни ресурси
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 25 Не харесвам 7
Кое пречи на Русия да продава на нормални цени за България?Защо няма нормална търговска политика към България а само засекретени договори с тайни клаузи и корупционни практики?Защо постоянно искат да източват България през цените на енергоносителите?Защо строят газопроводи в ЕС за 2.5 милиона евро на километър а в България за 6 милиона евро на километър?Защо след 1876 година постоянно грубо се намесват във вътрешните работи на България и свалят всяко правителство, което не продава народа си?
отговор Сигнализирай
35
val 789
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Западът имаше интерес да се теглят заеми в чужда валута, които след това да се изплащат чрез износ; контролът върху цените на борсовите стоки означаваше, че за всеки един спечелен долар в чужбина трябваше да се изнасят още и още стоки.Не на последно място, Вашингтон насърчаваше третите страни да строят транспортна инфраструктура, основно магистрали, за да подпомогне експортните, и по-специално своите предприятия, работещи в съответната страна.
отговор Сигнализирай
Новини