IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

На косъм от сблъсък на летище в Барселона


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

61
bros
преди 10 години
Харесвам 40 Не харесвам 11
Миналата година ми се случи нещо подобно, кацайки на л-ще "София". Може би бяхме на 400-500м над земята, почти в началото на пистата, когато капитанът рязко вдигна машината. След малко съобщи на Български, че причината е излизане на глутница кучета (!!!) на пистата при мн. ниска видимост. На Английски нищо не спомена. На разтревожените Холандци отдясно им фърлих някво мъгливо обяснение, а отвътре, бая нервно умрях да се смея. Бтв, участвал съм в строежа на тая писта и на нея аха курбан да ида?!?
отговор Сигнализирай
60
Запасен
преди 10 години
Харесвам 37 Не харесвам 11
Преди няколко години в Милано един самолет по същия начин едва не кацна отгора ни. Растоянието обаче бе по-голямо, нашия пилот с излизането на пистата "настъпа газта" на максимум и успяхме да се ускорим и да излетим преди другия да ни настигне. Имахме късмет, че пилотът бе опитен. Но предполагам, че и диспечера бе допуснал грешка.
отговор Сигнализирай
59
до 60
преди 10 години
Харесвам 36 Не харесвам 12
Мхм, да не знаеш как се пише една чуждица е символ на неграмотност. Защо не използваш правилния термин - ръководител въздушно авиодвижение, като си толкова грамотен пък ти? А братле, написах за да не използвам думата *** или *** да ти слизам на нивото.... "Е..м ти и диспечерите, е...м ти и сигурността, която осигуряват..." Е това е класа и символ на образованост. Лек ден
отговор Сигнализирай
58
Алек
преди 10 години
Харесвам 37 Не харесвам 11
До АнонименПри Тенерифе, единият e излитал, а другият е правил заход за излитане. Пилотска грешка и на двамата пилоти. 1 вият (холандски) е "бързал", а вторият не е видял правилният изход за излзиане от пистата заради гъста мъгла.
отговор Сигнализирай
57
Капитан
преди 10 години
Харесвам 40 Не харесвам 9
Предполжението на капитан иструктор пилоти е за три възможни обяснения на грешката: Указанията за А340 (аржентинския) вероятно са били неразбрани от капитана, не са били чути/потвърдени иструкциите или не са били издадени никакви инструкции от контролната кула. Май на аржентинските пилоти ще трябва доста да се постараят в обясненията...
отговор Сигнализирай
56
До ДиспечЪра
преди 10 години
Харесвам 36 Не харесвам 12
Правилата на езика, който употребяваш не се променят и си важат, независимо къде ти е текущото местообитание. Още повече, ако този език ти е роден, "братле". Вероятно в работата, която работиш не ти се налага да ползваш български език. И все пак... когато някой неколкократно напише названието на собствената си ПРОФЕСИЯ неграмотно, при това на РОДНИЯ си език... Такова нещо не може да не направи впечатление. Извинявай.
отговор Сигнализирай
55
Al
преди 10 години
Харесвам 39 Не харесвам 10
Надявкм се че пилотите са минали през диспетчера после да му кажат няколко думи!
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 36 Не харесвам 43
Руснаците са се почерпили с водка и не са разбрали, че не трябва да кацат, това е ясно. Колкото са им калпави самолетите, на руските мужици, толкова са им калпави и пилотите.
отговор Сигнализирай
53
до 54
преди 10 години
Харесвам 39 Не харесвам 8
Аз съм в чужбина от доста време братле, там не важи как се пише на български.... И мисля, че правилния термин е ръководител полети в България...
отговор Сигнализирай
52
Авиодиспечър
преди 10 години
Харесвам 40 Не харесвам 10
Според шефа на авиодиспечъра е имало безопасно разтояние и руснаците трябвало да кацнат... аз не съм съгласен с това становище, но може би колегите в Барселона са притиснати да бъдат прекалено бързи и да обработват по-голям трафик и от време на време да преминават границите на сигурността, но за едни спестени 20 секунди сега, руснаците летят поне още 20 мин и хвърлят 4/5 хилки на вятъра.
отговор Сигнализирай
Новини