IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо големите европревозвачи не искат да летят в Европа?


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
ggg
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Проблемът е в ужасно много такси, които се начисляват към билета. Повечето авиокомпании при покупка на билета показват парите, които си дал всъщност за какво са. И повече от половината (за полети в Европа) са такси! Къде летищни, къде за сигурност, къде за екология
отговор Сигнализирай
23
аз
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
алооо рубладжиите ... кога за последно сте летяли с Аерофлот? Кога? ... Повечето им самолети са Бойнг и Еърбъс, а не ТУ, ИЛ, ЯК и други високотехнологични летателни средства ... освен това интериора е с кожа от ЮАР и Италия, а не от завода в Рейзан ... мин.вода е френска, а не от огромните им реки, ручеи, блата и т.н. .... освен това към българите говорят на АНГЛИЙСКИ, а не някаква славянска смесица между руски и български ....
отговор Сигнализирай
22
men
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
летя само с луфтханза. не закъсняват, държат си на името и третират и гражданите на треторазредни държави като човешки същества, както в самолетите така и по летищата. да не говорим че до българия пък летят в пъти по евтино от ниско тарифните компании а и поради някаква причина израелците не им отвличат и свалят самолетите.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Пропускате някои неща.1.НИскотарифните летят до второстепенни летища. Уизеър никога няма да ви закара до Хийтроу,а до Лутън, което е на м***йната си от Лондон.2.Къде видяхте безплатни напитки?! Всичко се плаща. Що се отнася до Аерофлот, ми то и Ер Франс минава само през Париж.Цялата работа е в алчнотията.Пилот на Луфтханза иска 30000 е заплата. Стюардесите и те към 10000.Някога те хранеха,сега - 1 вмирисан зандвич за 50 цента.А билета - 250 е...Да станат малко по-умерени и да намалят цените ....
отговор Сигнализирай
20
КуКу
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Kак може да има толкова руски *** под тема за авиокомпаннии?
отговор Сигнализирай
19
ggg
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Първо си пропуснал една нула в сметките по-долу. Второ тези цени, които си казал са верни, но са само за ръчен багаж и то в ненатоварения сезон. Ако искаш да вземеш багаж плащаш около 20 евро на посока и куфар, а ако искаш да пътуваш през лятото и Коледните празници на дали ще намериш билети по 30 евро (или са много ограничена бройка). А особено в Ryanair има повече седалки от колкото в един нормален модел. Справка поръчката им на нови 100 Боинга.
отговор Сигнализирай
18
Наблюдател
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Чисто нов Airbus A 320 го дават да е 93 милиона някъде ... Втора употреба може и да е наполовина , или по-малко :)
отговор Сигнализирай
17
Наблюдател
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Самолетите се вземат втора употреба, или на лизинг ( след определено време могат пак да ги продадат и да избият част от парите ) . Таксите летищни и така нататък са по-малки ако имаш по-голяма флота и имаш дългосрочен договор, така е и със други такси .. Изобщо,хората са изчислили и преценили че има изгода. Отделно билетите играят като цена, пускат някакви промоции, а в останалото време е просто малко по-евтино от останалите компании
отговор Сигнализирай
16
Наблюдател
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До Анонимен 17: Няма нищо странно, просто правят по-малко печалба , с по-малко разходи. Например Еърбус А320 и модификациите му горят около 5 тона авиационно гориво за 2 часа полет , цената на горивото е около 2400 лева за тон, части не се сменят след всеки полет, освен ако не се налага ( неизправност например , или им е изтекъл ресурса ) Така че дори след изплащане на заплатите на екипажа, безплатните напитки и така нататък, са си на печалба .Билета примерно до англия са средно 80 еу (3 ч път)
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Има нещо странно в тези нискотарифни компании.Билетчетата им са по 10-40 евро.Един самолет от тези с които те оперират струва около 100млн долара бройката.Отделно подръжка гориво и тн.При средна цена 30 евро на билетче това означава че пълен еърбъс или 737 би донесъл 5500 евро оборот за курс.Тази сума дори при положение,че е чиста печалба не би трябвало да е достатъчна само за гориво и необходимите части на самолетът които се сменят след всеки полет.От къде тея имат толкова пари?Перачници?
отговор Сигнализирай
Новини