IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Кола на старо от Германия – нова радост в България


Обратно в новината

Коментари Коментари

31
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 23
ВМЕСТО НЕМЕЦА ДА Я ХВЪРЛИ НА ВТОРИЧНИ СУРОВИНИ ТИКВОЛАНДЦИТЕ Я КУПУВАТ И СИ МИСЛЯТ ЧЕ КАРАТ НОВА КОЛА. ДА НА ВЪНШЕН И ВЪТРЕШЕН ВИД Е ДОБРЕ. ЗАЩОТО НЕМЕЦА ПОДЪРЖА А И В ГЕРМАНИЯ НЕ ХВЪРЛЯТ СОЛ ПРЕЗ ЗИМАТА ПО ПЪТИЩАТА. . НО ДВИГАТЕЛЯТ Е ПРЕВЪРТЯЛ КИЛОМЕТРАЖА ПОНЕ ДВА ПЪТИ ЗА ТЕЗИ 5 ГОДИНИ ОТ КАКТО Е ИЗЛЯЗЛА ОТ МАГАЗИНА. ЧЕСТИТО ТИКВОЛАНДЦИ УПОТРЕБЯВАЩИ СКРАП.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 40 Не харесвам 1
Коли ЕN-та употреба от гробището, дрехи ЕN-та употреба от умрели, Западни стоки от специалното производство за бившите соц. страни със силно занижено качество, изобщо кеф ! Но пък банани бол и лъскави опаковки пълно.
отговор Сигнализирай
29
художника
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
До 38Пич, колата има гаранция за сменената част. Уловката тук е че датчиците са 15бр. докато не ми вземат парите за всички ЗДРАВИ датчици, няма да ми оправят клапана на турбото, който действително е за ремонт. Е те така ни скубят.
отговор Сигнализирай
28
do 37
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
За това има в европейските страни гаранция. След като колата е била ремонтирана в един сервиз и след това не работи, тогава се връща като рекламация! Ама в България сме един диваци, че направо се чудя как сме оцелели като държава толкова векове.
отговор Сигнализирай
27
художника
преди 9 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
Българина си мисли, че си е взел евтин автомобил докато не я вкара в сервиз. И се почва едно прецакване по български. ПРИМЕР:Отивам в сервиза на ПЕЖО на Цариградско-/колата е на 8г./ няма турбо и климатроника не духа в купето. Два пъти ми сменят датчици на турбото и то все отказва. Оказа се, че има около 15 датчика?? Оказа се всъщност, че клапана не отваря след преглед в друг сервиз. За климатроника: 900лв.- пробит радиатор, да ама НЕ пак след преглед от друг сервиз.В ПЕЖО ЛЪЖАТ ЗДРАВО !!!
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Има и перфектно запазени коли, но трябва да си ги намерите сами. Ако поръчате на някой, ще ви излъже. Защото пък има и едни, които само изглеждат перфектно запазени. Но по принцип сичко се ремонтирара, ако не е млатена здраво.
отговор Сигнализирай
25
Anonimen
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
DO komentar 26:"Bulgaristaneca" kakto go narichash znae mnogo dobre, che novata kola e za predpochitane, samo deto ne moje da si q pozvoli. Estestveno, che ima i kompleksari, no kato cqlo bolshinstvoto ot horata pravqt podobna pokupka zashtoto za tolkova im stigat silicite...
отговор Сигнализирай
24
do 31
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Не не, не говоря изобщо за тест драйв автомобили. Говоря ти за административен принцип. Цената пада в Германия само от факта, че вече е била регистрирана. Колата не е разопакована дори. Дават ти я с фолиото и найлоните в салона.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
Автоджамбазите още вървят с номера, че колата е карана от бабичка, която само в неделя я изкарва да ходи на църква. А ако се закачаи на диагностика в сервизен режим, ще излязат едни 400 000 км. пробег. Егати бабето, ходи на църква на 2000 км от тях.
отговор Сигнализирай
22
do 27
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
В Германия има един трик, нарича се Тагесцуласунг. Чисто нови се регистрират от продавачът! Не са карани, но по документи се водят употребявани, понеже вече са регистрирани веднъж. Така цената им пада с едно 15-20%. И така обикновените хора си купуват чисто нова кола. Така направих и аз ако искаш чисто нова кола. Иначе лизингови коли на по 1 година на по 10-20 хиляди километра също са голяма далавера! Само фирми купуват коли от завода, заради изключително изгодните за фирми условия.
отговор Сигнализирай
Новини