IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътят до Своге: 45 млн. прибрани левчета и положен асфалт за... градинки


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

150
Друг
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Плюс..на всичко построено табела кой строил,кога за колко. Едно време Кольо Фичето не го е било срам да си пише името. Още..кой приел кога,даже снимки кой реже ленти.Народа да вижда да знае..ако реши да им пи кае на табелите пък и преди избори да напомнят.Е ако е хубаво направено пък ще им благодари.Нали няма причина някой да го е срам да е на тези табели,....ако е честен!! Сега е пълна анонимност
отговор Сигнализирай
149
Схемата
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
Всъщност голям частен бизнес в България няма. Всяка голяма фирма (частна), която е изпълнител на държавни поръчки задължително може да бъде проследена по роднински, банкови или какви да е линии до някой шеф на държавна агенцийка, министър, депутат, общински съветник, кмет и т.н.Тези фирми са частни само на хартия, на практика са държавна собственост или по-скоро собственост на някое мистериозно държавно лице, което след държавната поръчка се оказва с 2 апартамента по-богато.
отговор Сигнализирай
148
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Кой не прибира пари в България вече? Съседа ми е на държавна работа. Работи по 5 минути на месец, колкото да се отчете и да си вземе заплатата. Получава 600-700 лева. По цял ден се оплаква от държавата, че крадяла... а не крадели и той същия от държавата? 1/3 от населението работи държавна работа. На 1 работник по 3 шефа. Всеки от тях по цял ден пие кафе и пуши цигари. Накрая взема заплата и мрънка... А за татко и братко с частния бизнес като тоя случай да не говорим.
отговор Сигнализирай
147
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 14
До Анонименедни превишени 13 км. Които на нормален път изобщо не биха се почувствали и не биха причинили проблем--------------Да, на прав, равен и сух участък щеше да може и с 60. Само че там е наклон, завой и е валяло дъжд. Така че вината си е на заспалия президент на транспортна фирма.
отговор Сигнализирай
146
Друг
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Когато фалира такава безотговорна фирма това ще е урок и за другите. Ще се прави по добре е комисионната ще стане 5% а не 50. По малко ще крадат няма начин.Но никой няма да им даде половината.Надзора задължително втората класирана фирма те имат интерес да довършат обекта,а не лелки от общината.Плюс 20% от сумата стои в банка- гаранция.
отговор Сигнализирай
145
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
До Абе...шофьора карал с 41 при знак 40---------------Е, и? Шофьорът е длъжен да прецени с колко да кара, знакът дава максимално разрешена скорост, а не безопасна скорост. За всеки автомобил безопасната скорост е различна.
отговор Сигнализирай
144
ТРЕЙС
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Само посмейте да ни пипнете.
отговор Сигнализирай
143
Абе...
преди 6 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
В такъв случай в норм свят се взема лиценза на фирмата ( и всичките и възможни превъплъщения).Финиш на всякакви държ поръчки.Трябва зануляване.Този собств. да може само да работи сам с лопата.Но..нали знаете обвързаности зависимости.В Итали взеха лиценза заради моста.А да видим тук кой на КОЙ ще вземе.Виновен шофьора карал с 41 при знак 40!! И нямал лист случаен превоз!!Ама лист случаен Вожд ....е това е важно!!
отговор Сигнализирай
142
А
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 3
Лентореза какво изскимтя по въпроса?
отговор Сигнализирай
141
Iceblast88
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 1
До 143А кои дава тия поръчки на отбрани частници?А кои носи отговорност за това как се харчат парите на данъкоплатеца?А кои приема законите и ги прилага бе?Кои е виновен когато някой майстор не си свърши работата по ремонта у вас?Ти нали, защото си спал и не си гледал като си го приемал.Разбира се, че частника ще спести, затова си има контрол по качеството, нещо което хора които не са работили в производство няма от къде да го знаят!Вината за приета калпава поръчка е на приемащия!Да не е спал!
отговор Сигнализирай
Новини