Тая шушомига да не се крие под полата на Деси, а един път да излезе като Мъж .. вижте Киро как се репчи, нека и той така и да тропне по зелени чорапи и да си каже тежката дума - военно положение и да ги натика всички простипуткиь в пандела.
отговорСигнализирай
11
Лагрестин преди 1 година
94
Кой знае колко изправен е бил въпросният самолет.Веднага освободете човека!
отговорСигнализирай
10
Анонимен преди 1 година
31
Казват също, че Гагарин става много неудобен за Политбюро, тъй като популярността му расте бързо, а той си остава същия вироглав хлапак, какъвто е бил преди да стане космонавт.Талантлив пилот, според някой с три спорни авио катастрофи още преди полета в Космоса. Обаче с глас, който се чува.Чашата прелива при последното му интервю, в което подразнен от зададеният за хиляден път въпрос , как се чувства като първия човек в Космоса, отговаря, че не е сигурен, дали не е бил последната ***.
отговорСигнализирай
9
toti преди 1 година
49
Както във всички спортове се дъним накрая ,тъка и тоя 100% се е правил на голям АС и сека да си ги върне тези 5 милиона да го видим......толкова ни е на цялата държава отговорноста и патриотизма в всичко...безхаберие се казва !!!
отговорСигнализирай
ситуацията е подобна, дотолкова, че самолетът се е подготвял за заход към летището, но се случва на голяма височина ( в сравнение с този случай ) и на близо 6 км преди началото на полосата. След БПС обаче рязко се променят условията на полета. Казват, че все пак е имало втори пилот в самолета на Гагарин, но го прикриват след катастрофата. Вторият самолет не е докладвал за проблеми с водача, само съобщава за влошена видимост- най-вероятно мъгла. Така, че ситуацията е подобна, но не е идентична
отговорСигнализирай
6
Сержант преди 1 година
150
Военна прокуратура Сливен. Майко мила. Тез под вола теле ще търсят само да си създадат работа, че трябва да ги закриват. Въшкарска работа. Ония от военна полиция същите . Всеки знае как се започва работа там.
отговорСигнализирай
5
Анонимен преди 1 година
182
Не стига, че последните 30 години доведоха българската бойна авиация до там, че полковник от ВВС да не може да направи повече от 50-60 летателни часа на година, а на всичко отгоре ги съдят. За какво?Това не се дължи на злоумишлено действие, а на малкото летателни часове.Да не би пилотите да са виновни, че имат на края на кариерата си нальот, който преди 1990 се набираше от старши лейтенант на десетина години служба.Или както дебелашки се шегуваше един бивш премиер - То със самолет всеки може
отговорСигнализирай
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година