IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Британци съдят туроператор за кошмарен престой в BG хотел


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

129
voodoo
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
това си е редовен номер на чужденците.пускат всевъзможни жалби за щяло и нещяло.и ако хотела не отговори мотивирано тур.оператора не му плаща и връща пари на клиентите си.и те хем почиват почти без пари че дори и им връщат част от това което са дали.работата на добрия управител на хотел е да отговаря точно и мотивирано на тези измишльотини на туристите пред оператора и така хотела да понася по малки загуби от жалби.в случая най-вероятно става въпрос за летен грип + занижена хигиена на летуващите
отговор Сигнализирай
128
ВР
преди 14 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
Браво на чужденците знаят как да се организират и да си потърст правата, ама сега трябва и чуждия туроператор един иск да заведе на хотелиера, та оня да се научи как се обслужват туристи.
отговор Сигнализирай
127
Ло
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Добре ,кой отиде с деца на море и се разминаха със стомашните проблеми ? Незнам дали е нормално да го приемам в границите на нормалното , но всяка година на морето тази "страшна болест" е задължителна , дали е водата климата или .. и аз незнам .
отговор Сигнализирай
126
мале мале
преди 14 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
ей това сме ние ядем *** и живеем в ***.нека ни видят от вън и искам да осъдят държавата ,че им е дала лиценз да извършат такава дейност .защото всеки *** *** може да си направи хотел и да каже че хотелчето му отговаря на хигиена и сигурност.туроператора кво е виновен,на него му се предлага оферта и той я рекламира ,хотела и държавата са виновни. ако поразбутат още малко може и да се разбере на кой депутат е хотела.
отговор Сигнализирай
125
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Ами да ги съдят. Да си бяха свършили работата и да бяха проверили местото, където ще си слагат клиентите, вместо да избират най-евтината оферта. Естествено, че ще се разболеят хората. Най-евтиното винаги се оказва най-скъпо и най-опасно.
отговор Сигнализирай
124
морски
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
Ресторантите по морските ни курорти да си наемат през сезона нещо като агент-дегустатори, които ежедневно да документират писмено качеството на храната в заведението. По-евтино ще им излезе.Тогава да ги видим английските пияндета какви компенсации ще искат, за да им излезе курортът не само безплатно, но и с печалба отгоре. Този номер не е ли остарял вече?
отговор Сигнализирай
123
БТК
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
"ALOOOOOO" ???Затвори аз ще те набера!
отговор Сигнализирай
122
nabludatel
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
aaaaaa w elenite e ujas
отговор Сигнализирай
121
tarbuh
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 9
"Една от ищците Клеър Шилиглоу (26 г.) от Галашийлс, казва, че била много развълнувана да заведе децата си на три и девет години на първата им семейна ваканция в Роял Парк. Но след няколко дни и двете деца се разболели със симптоми на остър гастрит."Алооо, гастрит се получава от нередовно ядене и ядене на ***, най-много някоя храна да го е обострила. Тая ги е тъпкала с *** в Англия, пък после ние сме й виновни. Не сме цъфнали и вързали, но пък не идваме от луната...
отговор Сигнализирай
120
anonimen
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
abe 4e si ima mizeriq u nas ima si,kadeto personala e ot bg tova e neizbejno,ne samo az ami i mnogo xora se oplalvat 4e sa vzemali menteta i razvaleni xrani ot BILLA,KAUFLAND,da ne govorim v po malkite supermarketi,i to v Sofiq kadeto bi trqbvalo kontrola da e golqm,ama ne e taka-izob6to,moi priqtel raboti v FANTASTIKO i ot tqxnite xrani bez malko da vleze v bolnica -raztroistvo i povra6tane-tova ne vqrvam da ostane bez posledstvie ako e v 4ujbina,no tuk e taka
отговор Сигнализирай
Новини