IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътници направиха седяща стачка в самолет


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
Аналогия
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Никога обаче не се е случвало да има проблем с кацане на Лиеж и самолет да кацне в Париж..Сещате ли се!?.Авиокомпаниите да не ни пробутват евтини номера
отговор Сигнализирай
12
Дидо
преди 14 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Ако ги бяха предупредили за пренасочването щяха да скочат над Париж ли ?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
9, ти какво искаш като си платил за самолет? Права е авиокомпанията, че не е рискувала да разбие самолета!
отговор Сигнализирай
10
ЕрБаган
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
Такива *** трябва да ги разбиеш на пистата в мъгливо време за да разберат, че най-важното нещо е сигурността!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
A patnicite za avtobusen transport li sa si platili? Po tvoita logika e triabvalo da gi stovatiat v Ispania i ot tam s avtobuscheta, a? Pak e transport.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Трябвало е да им кажат че на самолета има бомба и затова са отклонили полета и да отворят аварийните изходи След минута самолета щеше да е празен
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
A ti poneje si mnogo dobre s geografiata i oceni che nai-blizkoto letishte do Paris e na 350 km. I tiahna greshka li e, che poneje boklucite ot Raynair sa zakasniali s chasove e padnala magla i ne sa mogli da kacnat. Evtinite aviokompanii sa *** bokluci. S drugite im mizerii moje da se jivee, no niamat nikakvo izvinenie za zakasnenia. Austrian Airways mojeha da mi nameriat miasto na samolet na BA za da me dokarat do BG, Wizz sam mi zakasniavali s 2,5h i nishto ne ti kazvat, chakai i tova e.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Прав си номер 2! В крайна сметка авиокомпанията е свършила най-важното в този случай. Осигурила е транспорт за да може пътниците да стигнат най-бързо до целта! Това, че не са ги информирали на по време на полета е просто неприятно, но с нищо не променя ситуацията!
отговор Сигнализирай
5
ЕърБанкус
преди 14 години
Харесвам 22 Не харесвам 6
Тия пък големи лиглъовци-да се радват,че са се приземили-сигурността е на първо място,те недоволни
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 24 Не харесвам 11
Като се съберат на едно евтина компания с нискокачествено обслужване и надменни и *** французи, които не признават нищо друго освен себе си - резултата не е изненадващ.
отговор Сигнализирай
Новини