IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Три жертви след аварийно приземяване на ТУ 134 в Русия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
до 57
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Нормално е в такива ситуации първо да се погледне за информация, която да е от някой специализиран сайт. В началото дори и там информацията бе твърде противоречива. В началото се говореше,че самолета е ускорил,отделил се от пистата,запалил се и паднал...Други говореха,че пожара станал докато рулирал за излитане,следвайки Follow me car-a...Спрягаха какви ли не причини за катастрофата...а броят на пострадалите постоянно се променяше...По време на инцидента температурата в Сургут е била -24'С...
отговор Сигнализирай
45
До 24
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Не само според руските летателни сайтове- според ВСИЧКИ други новинарски сайтове 9 (BBC, yahoo news и т.н ) се е случило друго - става дума за Ту154 със 130 души на борда, който се подпалва докато се докато следва пилотен автомобил преди излитане. Намерени са черните кутии на самолета, но все още не е изяснена причината за инцидента. Абсолютно нищо общо с писанията в ДНЕС.БГ. Объркали са дори модела на самолета, пълна скръб.
отговор Сигнализирай
44
theinstr.
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Приеми го като псевдоним, бате.Другото няма значение. ;-)
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
На какво си инструктор, пич?
отговор Сигнализирай
42
тж
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Нашата стана д 1985 г.имаше 5 самолета ИЛ-18 и всичките катастрофираха.Оставям изводите за Вас!!!
отговор Сигнализирай
41
читател
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
ДО45Абсолютно си прав! А като добавиш и броя полети на една машина, нещата стават съмсем трагични за руските птички...
отговор Сигнализирай
40
читател
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
ту-тата си падат от едно време.Винаги ако по една линия има Ил и Ту, първо се продаваха тези на ил.Иначе тъй наречената руска самолетна индустрия е пълен блъф. Започнала е с С-4, закупени от US. Едва след св.в. започват нещо да правят, и по навик правят първо военни самолети. Гражданските винаги са били пълна скръб по сравнение с които и да е други. И разбира се много,много по.често падат, ако ги отнесеш към брой полети и брой самолети.
отговор Сигнализирай
39
theinstr.
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
do 47Не, пич. Не съм от виртуалните.Но ми даваш страхотна идея как да си прекарвам свободното време понякога.А за бизнеса си прав - наистина е ГОЛЯМ БИЗНЕС. И добре заплатен също.Успех ти пожелавам !
отговор Сигнализирай
38
Judgment Day
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Советская техника---"Нет аналоги в мире"!!!
отговор Сигнализирай
37
гацо
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
на ту-134 носът отпред е прозрачен.и не може да качи толкова пътници.
отговор Сигнализирай
Новини