IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Белгия спря продажбата на коли с изключващи се къси светлини


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
Враг на изцепките
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
Видяхте ли как жизненоважна задача на ченгетата беше от 1-ви февруари да глобяват за неотлепени винетки... Чул-недочул и аре ,и ние ще ставаме по-християни от Папата. За къв *** са ми фарове днес ? Ама не, я излез без къси светлини и да видиш каква животоспасяваща операция ще направят всички куки от тука до Бургас да следят дали светиш ! Много е важно ......за живота
отговор Сигнализирай
23
Муньо $$$
преди 14 години
Харесвам 20 Не харесвам 5
Голяма част пък от *** в България карат с включени дълги през цялото денонощие, заслепявайки другите шофьори. Тях к'во ги прайм?
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Българският слон е по-малкият брат на Големият северен слон ! Затова при нас тази мярка се налага с големи глоби ,а не постепенно както при белгийците. Много е важно в слънчев януарски ден ,както е днес да караш на къси ! Остава следобед и Северното сияние да видиме......
отговор Сигнализирай
21
Винкело
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
А какво ще стане ако караш със скоростта на светлината и включиш на дълги!? Става въпрос, ако си с биксенони!
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Няма все още и скоро няма да има информация с колко души са намалели убитите на пътя благодарение на запалените фарове в България
отговор Сигнализирай
19
да да
преди 14 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
мда ...като се появи такава тема по сайтовете веднага се намират *** дето да реват за крушчиците...горивцето и тн. Беспорен факт е че при изпреварване, когато насрещната кола е с влючени фареве дистанцията се преценява много по-лесно.
отговор Сигнализирай
18
Салахадин
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Не е до светлините Европо, не е!!Искаш повече, крушки повече бизнес!!Повече както вика *** "комутатори' да се харчат.Толкова шофьори знам дето даже на другия ден като карат не пият дори вечерта.Познавам и други дето на магистрала лепят 90 и си стоят вдясно.Не е ви до светлините!!До всеки човек е и мога да се обзаложа че и по строги правила да има пак ще се увеличават катастрофите!!Но е до човека, не до светлините!!
отговор Сигнализирай
17
Грую
преди 14 години
Харесвам 24 Не харесвам 11
Тук всички мнения на противници на карането на къси през деня е на хора на които фаровете (китайските ксенони за по 105 лева) струват повече от колите им. Хахаха! Разумния човек кара на фарове, защото е по-добре и по-отдалече видим, както за участниците в движението, така и за пешеходците. Но 10-те лева за крушка са 2 кутии цигари, а без цигарка не може.
отговор Сигнализирай
16
Ivan Grozni
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Това не порменя факта, че върху тези които са забравили да ги включат или са се повредили... няма да иам фоксуирано внимание и става опасно... това кеот говоря е плод на изследване, коеот нее популярно ,защото намаля печалбите... а колкото до ЛЕД и т.н. иама има ... но в повечеот страни , вкл западните , масово се карат коли с по-стари технологии...
отговор Сигнализирай
15
2
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Когато караш срещу слънцето, ако ще горящ автомобил да се движи срещу теб, пак трудно ще го видиш.
отговор Сигнализирай
Новини