IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Стачкуват стюарди и стюардеси на Луфтханза в Берлин и Франкфурт


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
EI KAKVA RADOSTNA NOVINA EI...VSEKI DEN DA SLUSHAM TAKIVA *** ISKAM PO MALKO RABOTESHI V GERMANIA PO MALKO DANAZI I PO MALKO SOZIALI ZA AFRIKANZI I AZIATZI KEF MALE...LE......KEF
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ми пилотите какво ще правят без стюардесите
отговор Сигнализирай
9
men
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
лошите саудитци и червените щитчета които са първи дружки на баба меца ще фалират луфтханза и баба меца като и сритат гъзеца ще ги погне луфтвафе. от моите уста в божиите уши
отговор Сигнализирай
8
бистришки тигър
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Пътниците,които имат неотложни пътувания да се обърнат към Авиоотряд 28.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Lufthansa съкращава 3 500 работни места в администрацията03.05.2012 14:50 | препоръчай (0)През първото тримесечие авиокомпанията е свила загубата си до 379 млн. евроLufthansa ще съкрати 3 500 работни места в административните си звена по целия свят, за да свие административните си разходи, съобщи ВВС.Отчетът на Lufthansa за първите три месеца на годината показва, че най-голямата европейска авиокомпания е успяла да свие загубите си до 379 млн. евро, след като през първото тримесечие на миналата година реализира загуба в размер на 507 млн. евро.Приходите на превозвача същевременно са нараснали с 5,6% до 6,6 млрд. евро.От Lufthansa оправдаха лошия тримесечен финансов резултат с нарастващите такси и данъци, особено с наложения от Германия авиоданък, както и с разходите около търговията с вредни емисии.
отговор Сигнализирай
6
:)
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Твърдо заставам зад исканията им!Понякога тези хора са подлагани на нечовешки гаври,като например замервания с кюфтета от един особен вид пасажери.
отговор Сигнализирай
5
Ф.С.В
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Луфтханза никога не е била на загуба -даже самата държава ще се намеси като финансова помощ въпреки че не се води национален превозвач -България еър е на *** но се води като национален превозвач--това че капиталиста има 5000 самолета и е взел още 5000 на кредит не значи че екипажите трябва да плащат алчността му !!!!--колкое загубата на минута в момента ??? много повече от някакви си 10 % увеличение-а доверието на пътниците ??? то се гради с години!!!
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
До Ф.С.В, заплати могат да се вдигат когато компанията е на печалба и става въпрос за разделеня на печалбата между работници и работодател. В конкретния случай Луфханза е на загуба и вдигането на заплати означава компания да работи на още по голяма загуба и евентуално да фалира ако собствениците не могат да покрият загубите!
отговор Сигнализирай
3
Ф.С.В
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Ако погледнем от шеговита гледна точка -то Волен има голяма вина за исканото увеличение на заплатите от страна на стюардесите -даже бих казал че е главният виновник))))
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Добрата новина е, че Волен няма да има с кого да се заяжда като се напие:)
отговор Сигнализирай