IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Обезщетение от "Ред уингс" за жертвите от разбилия се "Ту-204"


Обратно в новината

Коментари Коментари

35
до 37 от 30
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Както ти обещах - няма да споря.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Не може да излетиш при това положение, ако самолета е настроен кацане няма време да променяш конфигурацията, когато се прави тъч енд гоу, всичко се подготвя още при захода. Когато се каца, се каца, и това е. Още повече ако са кацнали по-напред от мястото, където се полага. Тогава не остава писта за засилване.
отговор Сигнализирай
33
35 ot 30
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
А ти от къде знаеш, че е било 'аварийно кацане'?В техните форуми пише,че кацането е вървяло нормално до момента в който се е оказало,че машината не спира?Ти как би реагирал тогава? Нямаше ли да се опиташ да излетиш и да потърсиш втори вариант с по-дълга писта?Само питам. Без да споря.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Не разбирам какво коментирате след като същия модел самолет и преди това е имал два сходни инцидента които за щастие не са били придружени с жертви. Очевидно просто самия модел самолет има някакъв дефект. Жалкото е, че руснаците са толкова проста нация, че не са го оправили след два инцидента, а се стигна до трети, но този път с жертви.Прилича ли ви на една друга държава ? :)
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
30, не говори глупости, никой не прави тъч енд гоу при аварийно кацане, хората гледат някак си да опрат земята без удар и оттам нататък набиват спирачки и каквото стане. Още преди самолета да е опрял екипажа решава какво ще се прави, кацане или се отказват и минават на втори кръг и нов заход. И това, което се реши, се изпълнява, а не си променяш плановете в последните секунди. Самолета или е имал повреда в спирачките, или са заходили високо или с голяма скорост, което е пилотска грешка.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Намери ти видетото, където Ф-15 каза без едно крило, да видиш какво значи американска машина и израелски пилот, ограничено човече.
отговор Сигнализирай
29
Морски
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Ха, ОК, сачо , че напишете в гугъла "Ми-8 держит удар" и ще видите какво значи руска летателна машина, руският хеликоптер дори и не разбра, че е ударен от ракета Стингър....
отговор Сигнализирай
28
да
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Стига бе ,само руснаците ли пият? Германци , поляци ,чехи ,англичани ,та и българи не пият по - малко.
отговор Сигнализирай
27
един руски виц:
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Самолет каца на 31 декември. Пътник гледа уплашено през прозореца и вика стюардесата:- Какво става, уж кацаме на Карибите, а долу някакъв сняг, елхи- А, няма страшно. Просто Роман Абрамович празнува Нова година с приятели.
отговор Сигнализирай
26
do 22 с корекция
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Твърдеше се, че еиния двигател се бил запалил докато кацали. Не бих се съгласил, защото когато са докоснали земята и се оказало,че самолета не може да спре поради една или друга причина, и по всяка вероятност пилотите са решили да направят т.нар. touch аnd go за още един заход или за избор на по-добра писта. Това е наложило двигателите да се форсират на максимална мощност/full trottle/ за да може да се ускори самолета отново и да се 'отлепи' от земята,тъй като тази писта където е кацал е била малко по-къса и не толкова обезопасена в края си.При пълно форсиране от тоя тип от двигателите излиза огън зад тях и е нормално човек да остане с впечатлението,че двигателя гори. Ако е имало пожар, то той по всяка вероятност е възникнал след излизането от пистата или след удара в бетонните заграждения на пътя...
отговор Сигнализирай
Новини