IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Малайзийски самолет направи аварийно кацане в Куала Лумпур


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Red Baron
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Прав си! НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ДАВА КОМАНДИ НА ЕКИПАЖА! Решенията се взимат единствено и само от екипажа в зависимост от ситуацията.От земята може да се получават само допълнителни указания, но не и команди.Пример: при заход за кацане отказва да се спусне единия колесник.Тогава екипажа изисква визуално потвърждение за ситуацията.Веднага изпращат изтребител да огледа самолета и да докладва.Имало е случай,когато самолет е прелитал над летището за да бъде 'огледан' при същия проблем, но това си зависи
отговор Сигнализирай
10
пилот
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
"Екипажът получил команда да обърне самолета и да кацне обратно на летището." - Не мога просто!!! Абе тикви журналистически!! Попитайте някой преди да пишете глупости!! НИКОЙ не може да командва екипажа!!! Има си строги процедури и те се следват от ВСИЧКИ пилоти по света!!!
отговор Сигнализирай
9
пилот
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
"Екипажът получил команда да обърне самолета и да кацне обратно на летището." - Не мога просто!!! Абе тикви журналистически!! Попитайте някой преди да пишете глупости!! НИКОЙ не може да командва екипажа!!! Има си строги процедури и те се следват от ВСИЧКИ пилоти по света!!!
отговор Сигнализирай
8
Red Baron
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Броят на излитанията трябва да е равен на броя на кацанията! :-)И колкото е по-меко кацането, толкова по-добре!
отговор Сигнализирай
7
до 6
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Разбира се :) Съвсем наскоро имаше подобен инцидент и със самолет на България еър с полет до Холандия. Понеже имаше авария самолетът кръжа 2 часа над София, за да се изхаби горивото и кацна благополучно в София. :)
отговор Сигнализирай
6
Red Baron
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Тук леко пропускат да споменат,че самолета е кръжал докато се изчерпи горивото за да се 'олекоти' машината при самото кацане.Това е обичайна процедура в такива случаи. Ще ви припомня случая с правителствения Ту-154,на който се случи същия проблем...Никой не е застрахован от малфункции в работата на шасито/колесника на самолета!Гадно е ако не се 'прибере' след излитането колесника,но в пъти по-гадно е ако не се спусне преди кацане (дори 'гравитачно') и тогава става една...
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Аз, малайзиците има много добро обслужване на борда и са сред най-сигурните авиокомпании в света. Това, че са се случили два инцидента толкова скоро не значи нищо. С всяка авиокомпания може да се случи подобен инцидент.Преди няколко години гръмна двигателя на А380 на Куантас по време на полет, но за щастие всички пътници оцеляха.
отговор Сигнализирай
4
До 3
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Стига си говорил глупости. Очевидно идея си нямате от авиация и сте от туристите, които се впечатляват от кожените седалки и сървиз менюто. Всички авиокомпании летят с еднакви машини и няма 100% сигурна авиокомпания. Всичко се случва! Емирейтс са лъскави - да, но това не ги прави 100% сигурни. Работил съм за тях и във всички авиокомпании има аварийни кацания. Малейжа еърлайнс са едни от най-добрите авиолинии. Подобен тип шеги и ирония не са подходящи
отговор Сигнализирай
3
Аз
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До Анонимен 2Придържай се към проверениете от времето сигурни неща - Куантас или Емиратите. Билетите може и да не са евтини / то не само тяхните де... / , но поне са сигурни, а и удобни.дори в икономичната класа ще те обгрижат подобаващо, а ако имаш достатъчно пари за Бизнес или, дай боже Първа, те те тогава ще разбереш какво значи внимание, лукс и удоволствие. Други опции са Бритиш и Сингапурските, евентуално Таи, но определено препоръчвам първите две
отговор Сигнализирай
2
Алов
преди 11 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
до 2 Два пъти по-евтино ,понеже вероятноста за успешно кацане е 50 на 50 :)
отговор Сигнализирай
Новини