IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Вторият пилот на самолета имал едва 630 летателни часа


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Невъзможно е да се премести земята близо до самолета на 2000 м. и то откъм страната на полето дето се установил кризисния щаб след катастрофата или друг удобен за кацане терен,но технически решения и подобрения за някаква достатъчна сигурност е възможно,а и има конструкторски бюра особено към авиаторските фирми и ВПК,в принцип почти няма невъзможни разрешения по някои проблеми не чак толкова големи.
отговор Сигнализирай
12
Вуте
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Така де-"във въздуха",а не в тренажьора.
отговор Сигнализирай
11
пилот
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Лелеее колко авиационни специалисти е отгледала майка България!!!!!!! Чудя се защо още не сме сложили Луфтханза в джоба си. Тия немци нищо не разбират....Ама ние сме тарикати....
отговор Сигнализирай
10
Берлин
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
"е имал 630 летателни часа, прекарани във въздуха"
отговор Сигнализирай
9
до 12
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
А ти как си представяш 300 парашута на борда? И докато си ги поставят, вече са се разбили. Защото за това ти трябва място, а докато стигнеш аварийния изход.....Но най важното, на височина над 3000 м. е практически невъзможно, да отвориш аварийния люк.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
630 часа за втори пилот сякаш са нормално,нали още е учил 5 години с тренировъчни часаове,но не ли е време вече според века в който сме да сложат запасни парашути за всички летящи за безопасност и придружаващи поне двама инструктори за по-нисигурни пътници при първи ехтренни скокове за подбутване в пространството,а по-умелите могат и сами да се справят стига да имат парашути от какъвто вид да са,дори и на групи,това ще да е най-малкото,което ще да може да се направи по безопасноста на пътуващите
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
za mene tova si e atentat.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
А дали онзи изтребител който не можал да догони еърбъса, не го е стигнал и свалил. След като диспечерите са вдигнали тревога, че пилотът не отговаря. Иначе, може и за Париж да се е насочил да лети.
отговор Сигнализирай
5
Членска карта №7
преди 10 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Онези дето бутнаха Световния Търговски Център, бяха и с по-малко летателни часове и пак се справиха! Имената на пилотите ще научим ли, или трябва сами да се досещаме!?
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Е, всеки пилот е бил начинаещ на първия си полет!Не може всички да са с 6 000 летателни часа.Нали , за да станат 6000, трябва а лети.
отговор Сигнализирай
Новини