IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Самолетите ни остават без ремонт?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

43
Aeon
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Нали искахте капитализъм? САЩ не подаряват, а продават.
отговор Сигнализирай
42
Боби
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До онз 39БГ има един С-200 наполовина консервиран ако все още работи. Един С-300 който не знам как го поддържаме. Няколо КУБ и ОСА и СТРЛА 10 комплекси, ПЗРК ИГЛА и Стрела 2м(основно за обучение) Може да са останали около 10 С-125 Печора но за това не съм сигурен. С-75 ги свалихме и ги преработихме в мишени докато има ракети.Нови комплекси Сее Сапроу на "ФРЕГАТИТЕ" които е с толкова бъгав софтуер че отказал да стреля на последното учение по реална мишена
отговор Сигнализирай
41
Миро
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Ракетите и оборудването на тези стари машини са с малък и непълен обсег.Да има стари мигове, стари страшилища на военно летище.Единственния вариант БА да има оръжие е да произвежда, ремонтира,продава ново и употребявано такова.ВПК има проблем, БА също.Когато имаме авиоремонтен завод с военен профил, такъв с цивилен то защо чакаме някой друг да вземе лиценза за да направи ремонта? МИГ 29 е модулен военен самолет,на Равнец си ги оправяха сами.
отговор Сигнализирай
40
Блокиран в Дневник
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Полското сервизче ще ги *** и ще им монтира газови уредби да не харчат много.Не ни трябват лицензирани сервизи, пАри нЕма.
отговор Сигнализирай
39
Ха-Ха-Ха
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Нов удар за нас... Избереш ли да те води лъжата, в лъжа ще живееш.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Отново пу....ска позиция на тези *** наречени български политици. Който произвежда той дава лиценз и гаранция за ремонта. Кой *** е решил да се ремонтират в Полша не знам, но знам едно, утре ще имаме огромната необходимост от помощта на Русия като православна държава. За пореден път сме на погрешната страна и кой плаща, Българският народ. А музаверниците се измъкват и крият в замъците си купени в случай, че им се потърси отговорност.
отговор Сигнализирай
37
onz
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
за съжаление миг 29 е без аналог в света, единствено имперските кръстосвачи са достойни противници на тоя мегасамолет с първи полет 197х година
отговор Сигнализирай
36
Боби
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
До Анонимен 31Полските Мигове летят с подписа на Полския Министър на отбраната. Самите самолети се ремонтират по документация от преди 20 години и резервни части купени ОТ КОЛ И ВЪЖЕ от складове на бивши СССР републики. Отговорноста не е на МиГ корпорация а на Полския Министър. Ако самолета му откаже двигателя по време на парад падне и избие цялото ръководство на страната Поляците няма да се сърдят на никой освен себе си.
отговор Сигнализирай
35
Aeon
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
до Анонимен 31"Освен това Полша няма право да използва резервни части на самолети за нуждите на трети страни и ако това се случи, доставката им в страната ще бъде прекратена."
отговор Сигнализирай
34
онз
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Бобимлади комсомолецо, какви ракетни комплекси има в понор и в каква конфигурация?
отговор Сигнализирай
Новини