IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Бомба в руския самолет? Възможно е, смята Обама


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Нали Обама е прочел материалите от разследованието? Но разследването все още не е завършено, а Обама смята: "Възможно е..." По-добре нека да брои до десет и да се успокои, наистина!
отговор Сигнализирай
32
Боби
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До Шоп 39Знаеш ли колко документация бълва един самолет за един полет? Само предполетния/следполетния чеклист за всеки от пилотите е няколко страници и това след кацане отива в досието. Ами техници електро/ Компютър/ Горивна/ Хидравлична/ Животоподдържаща/ Механика / Карго мастър и т.н. Всичко това отива в досието и е за всеки полет. Изобщо не говорим какво се бълва при проверки.В цялата тая маса документи има забележка Еди кога си се е ударила опашката в бетона при твърдо кацане ...
отговор Сигнализирай
31
Боби
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Анонимен 37"УМНИКО" - влез в нета и провери какво значи УМОРА НА МЕТАЛА и ПРОЧЕТИ ИСТОРИЯТА НА КОМЕТ европейския реактивен пътнически самолет първенец.Една микро пукнатина в опорна греда за да стане пукнатина която е опасна за самолета са и нужни доста време и полети. Ако пукнатината беше по херметичния корпус лесно се хваща - теста е всяка година и е пределно *** пълнят салона с оцветен дим под налягане и всички пукнатини веднага стават ясни. А носеща конструкция се проверява РЪЧНО с деф
отговор Сигнализирай
30
Боби
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Анонимен 35по закони Лизинговата компания не трябва да уведоми новия наемател за проблеми на самолета - ФАКТ (Вързали са си сгащите) Конструктивен проблем с опорните греди на опашката не се проверява при рутинни проверки всяка година. Конструкцията се проверява(Защото е бавно и скъпо) 2-3 пъти в живота на самолета(около 20 години)Факта с твърдото кацане преди години е журналистическо разследване.
отговор Сигнализирай
29
Боби
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
В момента в който Опашката се откъсва следва в целия самолет ВЗРИВНА ДЕКОМПРЕСИЯ. Пилотите НИЩО не могат да направят дори на 10000м да извикат не могат. Малко по-късно неуправляемия самолет се разпада във въздуха като прави междувременно засечените всевъзможни "МАНЕВРИ" във въздуха - Или на нормален език премятал се е произволно във въздуха.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До БобиБоби, според твоето експертно мнение излиза че основният виновник за трагедията е САЩ. Браво Боби, молодец. Получаваш безплатно посещение на мавзолея на Ленин на Червения площад.
отговор Сигнализирай
27
Боби
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Има и друга версия но в нашите медии естествено не са я чували. Самолета преди няколко години при много твърдо кацане удря опашка в бетона. След това би трябвало да е направен ремонт. А дали? Самолета е на лизингова компания. По Американските документи и закони тя не носи отговорност и дори не е длъжна следващите наематели да уведоми за състоянието на самолета(Така са си вързали гащитеее).Ако тогава е имало микро пукнатина в опашката за да стане проблем и трябват години. Опашката се е ОТКЪСНАЛА
отговор Сигнализирай
26
взгляд
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
бля бля бля кучешката глутница лае и вие организирано руските самолети и калибри стрелят постоянно и точно
отговор Сигнализирай
25
Чета заглавия
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
"Русия триумфално за успехите си в Сирия Ефективността зрелищна. САЩ са принудени да реагират"***"Бомба в руския самолет? Възможно е, смята Обама"***:) :) :)
отговор Сигнализирай
24
Обама
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Възможно е, смята Обама - е нали им плащаме на изпълнителите!
отговор Сигнализирай
Новини