IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нова причина за трагедията с боинга - въздушна яма?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Нека почакаме разшифровката на двата самописеца. Знам със сигурност: 1/диспетчерът е молил пилота на Боинга да се пренасочи към Краснодар, 2/самолетът е направил няколко обиколки на летището - видях схемата на полета, регистрирана от радарите, 3/Боингът се заби под ъгъл прибл. 60 градуса. Изводът ми на неспециалист - имало е някакви проблеми с управлението на машината. Подозирам, че в управлението на хоризонталното оперение.Мир на праха на загиналите хора!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Загинали жени, мъже, деца.... трагедия. Стига сте писали невероятни глупости. Летя от 20 години. Изглежда си като пилотска грешка, но до сега не съм виждал разбил се при кацане самолет на толкова малки парченца! Да, за жалост нискотарифните превозвачи са потенциално опасни.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Вече има и втори запис. Светрлините са от бордовите прожектори. Самолета беше на почти 70 градуса по оста си. Това дет се вижда май му беше корема. Изобщо е нямало как да пропусне удара, ми се струва.
отговор Сигнализирай
22
4444
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Като бивш парашутист съм изпитвал на гърбът си и "въздушна яма " и "комин ". Така ,че не о изключвам като причина за катастрофата. Нещо повече още във въздуха може да го е усукал и от там да е огненото кълбо .
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Wind shear. Самолета преди кацане е с VсривнаX1,32. Т.е. ,ако Vsrivno e 100 възела тр се лети с 132 възела +/- 5 при Wind shear вятара във височина сменя посоката си от насрещен 20 възела става попътен 20. Самолета остава без скорост и почва да пада като камък. Пилотите за да се спасят дават газ, да възстановят скоростта но ако са ниско няма много време. Това са имали в предвид под въздушна яма.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Анонимен 29 Де се вижда че гори зад дърветата?Падна като тухла и стана на дреб.Трагедия..А ти под мухата търсиш слон!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
20 м/с е равно на 72км/ч!Инструкциите за приземяване позволяват кацане при до 120 км/час страничен вятър!!!Смятайте колко са "разумни" инструкциите за безопасно летене.100% е пилотска грешка.Втори заход!!!Малко преди катастрофата руски Ту след неуспешен първи заход е решил да се приземява на ДРУГО ЛЕТИЩЕ вместо да рискува.Просот няма какво да се коментира.Кипърец да ти пилотира самолета та да останеш доволен.......... в гроба.Впрочем бг авиокомпанията не е по-читава от тези.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Отдавна твърдя че нискотарифните авиокомпании са ОПАСНИ за ВАШЕТО ЗДРАВЕ.Тази френетична битка за по-евтини билети ще свърши ЗЛЕ!Аз на такива не се качвам за нищо на света.А добрите дубайски авиопревозвачи вече е мит от както започнаха да слагат за капитани разни амуджи. Дори в Емирейтс където преди беше задължително капитана да е англичанинвече не е так.Очаквайте още много инциденти със самолети.Ниските цени си имат своите недостатъци в авиобизнеса.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Тръгнали да кацат при страничен вятър 20 м/с. Резултатът на снимките!
отговор Сигнализирай
16
ано
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
като гледам тия парчета ми настръхва пинджурата
отговор Сигнализирай
Новини