IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Автобус с българи катастрофира в Тунис


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
таня
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
и аз бях в автобуса.а лично на мен мнимият представител на ОН ТРАВЕЛ -ВЛАДО АНКОВ показа изключения мобилен апарат с обяснението, че няма роуминг!!!!!!!И това ми било представител?????!!!!!
отговор Сигнализирай
10
123456
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Бих искала да ви занимая в следващия си постинг с реакцията на управителката на ОН ТРАВЪЛ при направената от нас рекламация. Държа да подчертая, че отидох там като представител на общо 20 туристи от групата от Доминиканската република, като с мен присъстваха и представител на още 26 туристи от същата група, представители и на групата от Мексико. На срещата присъства и наш адвокат. 1. Оказва се, че нито един от нас не е получил договор от ОН ТРАВЪЛ - т.е. ние договори нямаме. Имаме ваучъри от агенцията подизпълнител на ОН ТРАВЪЛ - в случая Ибероджет - испанска компания. 2. Категоризацията на хотела в Доминиканската република е по тяхна местна категоризация, която не съответства на европейската 3. До настоящия момент никой от ОН ТРАВЪЛ не се е обърнал към компанията превозвач, за да търси отговорност и обезщетения, а тепърва смятат да го направят, въпреки, че знаеха за нашите претенции - имахме уговорена среща. Поради което не могат да ни отговорят дали ще удовлетворят законовите ни претенции относно обезщетение за закъснял полет - в размер на 400 евро на човек. питам аз къде бяха и какво правиха три дни, а не поискаха становище на превозвача. 4. Не поеха твърд ангажимент да обезпечат разходите ни за хотел от 100 евро и дневни в размер на 50 евро за престоя на мадридското летище. Грубо и арогантно поведение на един от подуправителите на ОН ТРАВЪЛ, ни най-малко не показаха уважение към нас като клиенти. Накрая управителката на ОН ТРАВЪЛ ни посъветва да не пътуваме повече с тях. АРОГАНТНОСТ до безобразие.
отговор Сигнализирай
9
123456
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Клиент съм на Он Травъл от 2003 г., когато за първи път пътувах с тях в Испания Малага. Тази година отново реших да пътувам с тях /да ми се чуди човек на акъла/ и заминахме с мъжа ми за Доминиканската република. Преживяването е страхотно в тази страна с красива природа и страшно мързелив народ, стига да не обръщаш внимание на следните неща: 1. Настанени бяхме в хотел различен от този, за който се бяхме записали. Това обстоятелство лично аз научих на 21.12.2007 г. последния работен ден преди тръгването и нямах време да реагирам. 2. През цялото време се борихме с персоналът на хотела за почистване, смяна на чаршафи и кърпи. А хотелът е с 5 звезди, но неясно по чия категоризация. 3. Новогодишната вечеря беше една обикновена вечеря в стола на хотела, и ако не настоявахме всички българи - 64 човека да празнуваме заедно и това нямаше да стане. В офертата на Он тръвъл е изрично написано - Новогодишна вечеря - ами няма такова нещо. Вечерята е на самообслужване тип бюфет, всеки влиза, когато намери за добре, наяжда се за 1 час максимум толкова е отредено като време и айде навън. 4. Постоянни бакшиши, които се събират за водачите на групите за допълнителните екскурции независимо, че си си платил всичко. 5. В 12 часа на последния ден всички трябва да напуснат стаите си и да стоят по пейките и столовете до 17.30 докато дойде трансфера за летището. Ако денят е слънчев може да отидеш на плаж, но ако вали проливен тропически дъжд, както се случи тогава гледката не е от най-приятните. Аз лично с хиляди скандали и уговорки с хотела успях да си доплатя 45 долара, за да остана до 17.30 часа в стаята си. Какво ли щеше да коства на агенцията ОН ТРАВЪЛ да резервира стаите на хората до 17.30 часа за 1440 долара / все пак тази екскурзия носи приходи на компанията в размер на 102 400 евро и допълнителни приходи от проведените там екскурзии, които също не са малко/. Или ако не искат да платят за конфорта на туристите, то поне да бяхя включили тази стойност в общата цена като даваш 1600 евро ти е все едно дали ще дадеш още 20 евро. 5. Слаба организация и компетентност от страна на представителя на Он Травъл Всичко това не е поводът обаче за моя постинг. Това не е нормално развитие на нещата, но ние българите сме търпеливи клиенти и подобно поведение на туроператора се изтърпява. То и за това сме били 500 годи под турско робство търпелив е нашия народ. Та, да продължа пристигнахме на летището в Мадрид с полет от Пунта Кана в 10.30 часа и си чакаме полета смирено за 17.45 часа. След нас долита и друга българска група на ОН ТРАВЪЛ от Мексико с още 60 човека, която трябва да лети със същия самолет. Започват да се чуват слухове от тази втората група, че всъщност полет няма да има те имат информация отпреди 1 ден, че най-рано ще дойде самолет в 02:00 часа на следващия ден. Някои от тях в това число и едни мухлясали български футболисти, които докараха българския футбол до разруха бързо се уредиха с билети на редовната линия на България Ер за София и успяха да излет
отговор Сигнализирай
8
123456
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ОН ТРАВЪЛ е една долнопробна агенция - бяхме в с тях в Доминиканската република и кошмара беше пълен. Да ви разкажа ли по дати: 07.01.2008 Г. - Пиша в този форум с надеждата, че с това си послание ще съумея да предпазя много хора, които смятат да ползват услугите на Он Травъл. Клиент съм на Он Травъл от 2003 г., когато за първи път пътувах с тях в Испания - Малага. За първата година нямам никакви забележки, поради което и реших отново да пътувам с тях повличайки още 10 човека с мен - приятели. И така в продължение на няколко Нови години изтърпяхме всичките им издънки - закъснели полети, липса на организация по време на пътуванията и престоя, никаква заинтресованост от страна на представителите на Он Травъл по време на престоя - те просто не си вдигаха телефоните. Нямахме информация за обратните трасфери - в колко часа ще се осъществят, къде е сборния пункт и т.н. Налагаше се през последните дни да се превръщаме в дедективи, да търсим контакти с посрещащата агенция, да звъним в гаражите на посрещащата агенция, за да разберем кога тръгват автобусите за трънсфер. Дори за една от допълнителните екскурзии, за които се записахме не дойде да ни вземе автобуса, нищо че си бяхме платили по 100 евро на човек. Ние сами се обадихме на представители на посрещащата агенция, която организира екскурзии и на други български туроператори и ни взеха с тях, като платихме още веднъж. Как би се справил човек, който не знае подходящия чужд език - все пак отиваш да си починеш, а не да доказваш езиковите си познания. Върхът на нахалството им беще през 2006 година, когато полетът беше отложен с близо 10 часа и след като чекираха всички оставиха част от хората да чакат за следващия ден, тъй като нямало места в самолета. Всичко това се забравя след хубавите новогодишни преживявания и до сега никога не съм предявявала искания за неустойка спрямо тях. Оказа се, че ОН ТРАВЪЛ трябва да бъдат гонени до дупка. Тази година отново реших да пътувам с тях /да ми се чуди човек на акъла/ и заминахме с мъжа ми за Доминиканската република. Преживяването е страхотно в тази страна с красива природа и страшно мързелив народ, стига да не обръщаш внимание на следните неща: 1. Настанени бяхме в хотел различен от този, за който се бяхме записали. Това обстоятелство лично аз научих на 21.12.2007 г. последния работен ден преди тръгването и нямах време да реагирам. 2. През цялото време се борихме с персоналът на хотела за почистване, смяна на чаршафи и кърпи. А хотелът е с 5 звезди, но неясно по чия категоризация. 3. Новогодишната вечеря беше една обикновена вечеря в стола на хотела, и ако не настоявахме всички българи - 64 човека да празнуваме заедно и това нямаше да стане. В офертата на Он тръвъл е изрично написано - Новогодишна вечеря - ами няма такова нещо. Вечерята е на самообслужване тип бюфет, всеки влиза, когато намери за добре, наяжда се за 1 час максимум толкова е отредено като време и айде навън. 4. Постоянни бакшиши, които се събират за водачите на групите за допълнителните екску
отговор Сигнализирай
7
Осил
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Педагога,не се сърди на lidis,тя сигурно има предвид многото къщи/Хаус/,затова и улиците са тесни.
отговор Сигнализирай
6
педагог
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
"особенно", "хаус", "сигорно"...Нямам нищо против коментарите ви, но пишете на български!
отговор Сигнализирай
5
Ivdim
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ужасни са от Он травел.. Върнах се онзи ден от Египет. Пристигнахме с 1 ден закъснение във Варна. Услугите им са ужасни, никой не го е грижа за друго освен да ти прибере парите. Оставиха ни на летището в Египет - и до там .. после благодарение на други агенции повикаха самолет и се прибрахме - иначе можеше още да сме там !!! Не пътувайте с Он травел !!!
отговор Сигнализирай
4
shanty
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
stoite si po kashtite tarikati jertvi nqma da ima koito mu se nalaga da riskuva -18 v plovdiv sigorno vanka e -30 :D sibir ~
отговор Сигнализирай
3
METROPOL
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ave pumpal jiveq v grad s naselenie 8 miliona i poveche koli ot kolkoto ima v cqla Bulgaria ama takava selqniq kato dvijenieto v sofia ne moje i da si pomislish daje...pak kamo li da vidish tuk...
отговор Сигнализирай
2
PUMPALLA
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Macka Sofiancite si karat dobre,tezi deto praviat prostotii po ulicite sa razni provincialisti koito sa se u4ili da karat v grad s max.1-2 svetofara....Kato ne ti haresvat tuk stoi si na selo....
отговор Сигнализирай
Новини