IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Гръцки изтребител се разби в Йонийско море


Обратно в новината

Коментари Коментари

31
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 1
Може би ще го пенсионират когато започнат да превъоръжават техниката с още по-нова платформа. Бг политиците не запазиха уникалния Су-22М4, който след елементарна израелска модернизация, можеше да служи в страхотни способности и актуален далеч напред 10-15г след 2004та, когато ненужно го пенсионираха с ресурс преди първи КВР ремонт дори. Както направи Полша, където Су-22М4 е на въоръжение, като последните 10 и повече години технически е напълно осигурен като поддръжка от производителя ОКБСухой.
отговор Сигнализирай
30
ZF
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 1
Съвременните методи и технологии за следене състоянието и якостните свойства на метала в стареенето са изкл.точни, поради което масово в бойната авиация не се използва старата концепция " - Използваш хххх часове и пенсионираш, че става опасен." Поддръжката през производителя е обоснована в случея. Самолета има мн гориво, и място за мн електроника вкл РЕБ, и така им е удобен за подаване ПВО и разузнаване т.е. типичен ударен самолет. Модернизирали са си ги и ги използват, лошо няма.
отговор Сигнализирай
29
ZF
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 0
Гърците си използват F-4Е след разбира се мащабна модернизация. Конструктивно самолета е мн удобен за това, има място за гигантски радар и всичко необходимо по електрониката и компонентите, които са толкова минимизирани в наши дни. F-4 в Гърция е на въоръжение като разузнавателен/тактически ударен самолет. Конструкцията като концепция чисто идейно, реално е стара, но технически си е в ресурс понеже се поддържа от производителя. Сменят им двигатели и обслужващи системи, на определени часове.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 3
Ние трябваше да си нарежем почти чисто новите Су-22 още преди 20 години, за да дадем възможност на нашите предатели на националните ни интереси да похарчат 5 млрд от нашите пари за чертежи на престаряли ф16.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 3
Като незнаят да управляват самолети,гърчолята да им дадем като военна помощ делтапланери:)))
отговор Сигнализирай
26
бивш войник в БНА
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 0
"Летящия ковчег" е Ф-104 - Старфайтър , а не Ф-4 Фантом - до БДЖ. Нищо общо между двата самолета
отговор Сигнализирай
25
Летяща Прахосмукачка
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 2
Баба Яга загуби още една метла!
отговор Сигнализирай
24
хммм...
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 3
само така, продължавайте в същия дух..
отговор Сигнализирай
23
F16?
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 1
22
r3v0lv3r
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 2
До Анонимен не ги мисли гърците, те имат над 150 f16 и техните f-4 ги модернизираха преди 5-6 години и имат поддръжка от производителят. За разлиак от нас, които се молим на трети страни да ни намерят някакви части за миг-овете.
отговор Сигнализирай