IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Италия спира голяма промяна за автомобилите в ЕС


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 5
Българите карат дизеляци защото ги наливат с "тубова" нафта. Същата се доставя от други българи кадящи от камиони автобуси тирове трактори и т.н. дизеляци. Не е ясно как ще решат въпроса с краденето на ток
отговор Сигнализирай
24
до 38
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
И двете са V8. Виж последователността на цилиндрите при мустанг GT350/R и тази при AMG. Също първото е flat plane, а второто е cross plane. Flat Plane-а при мустанга позволява нестандартен ред на възпламеняване така че колекторите да са оптимално празни при изпускане и от там характерния звук. Но от това се губи баланс. AMG V8 е по- надежден. Но най- надежден е I6, защото силите се неутрализират с проста математика.
отговор Сигнализирай
23
Защото
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 2
Защото от тия 2 лева акцизи , такси и ала-бала се плащат.пенсията и лекарствата на баба ти .Акцизите върху горива , алкохол и цигари са основно перо в бюджета на държавата.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 3
А защо бена е по 2.6-2.7 лева, доакто няфата е по 2.8-3 лева? Айде, да почнем от там! Ако ги нямаше тея мита, сделки, далавери, акцизи и ДДС върху акццизите, бензз щеше да е 50-60 стотинки, нафтта 55.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 3
До до 18 - ЧЕстно казано, не. Едното е за комплексирани тийнейджъри, дето симислят, че като вземавт "хамериански мускул", ще се покажат по-ървежни и над останлаите, а друготое е оззначава Аз съм Местният Газар ...
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Анонимен 36 - От 5-6 км/ч, след като е повъртяла гуми 1-2 метра и не е до 100 км/ч, ами до 96 км/ч, ама като 5 минтуи се е нагрявала и напомпала кондензаторчетата ... Не казвам, че е баван, ама разлиакта между 1.98 "обещани" и 2.3-2.4 е масивна. Проблемът е, че Вин Дизел ще има по-малко време да избяга на гонките, от екранното, щото това гълта по киловат на метър, като вземе се изшива ...
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Анонимен 36 - Да, само дето електрически, може да се спрат дистанционно ...
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 12
Бързи и яростни 11 ще бъде само с електрички. То няма и накъде, щом Тесла има най доброто ускорение за сега 1.98 секунди. А за феновете на ръмженето - махнете си димящите ауспуси и настъпвайте до ламарината докато ви се разхвърчат съединителите, ремъците и всичките 10000 части на примитивния двигател с вътрешно горене.
отговор Сигнализирай
17
до 18
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 5
Момче... Едно е V-6, друго е V-8, трето и V-10, четвърто е I-6, а напълно различно е двигател, който вдига над 10к оборота и в покой е на 4к оборота. Последователността на цилиндрите също е от значение. Замислял ли си се защо някои мустанги звучат като гръм, а amg-тата като лъв? Ти си от онези комплексари на светофара, които се дърпат с другите брички и се мислят за големи, нали?
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 21 Не харесвам 0
Абсолютно всички немски автомобилни концерни са съдени за неверни данни за емисии от вредни газове. В Минебта Корея също е завела дело. Покрай колите измамите са огромни, огромни! И електроаеромобилите не са никакво еколкогични решение 1.защото добивът на литий е свързан с огромни замърсявания на почва и вода; 2.събиране и рециклирането на стари е повече от скъпо;3. в Европа литият е в страни, които не искат да се тровят (Сърбия, Швеция) 4.Самото електричество за зарядни станции ще стане скъпо..
отговор Сигнализирай
Новини