IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Нов самолетен ужас: 88 мъртви в Русия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

76
Валири Смирнов
преди 16 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
В РУСИЯ САМОЛЕТНИТЕ КАТАСТРОФИ СА НЕЩО ОБИКНОВЕНО КАТО КАТАСТРОФИТЕ НА МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА В БЪЛГАРИЯ. САМО,ЧЕ РУСИЯ НЕ ОБЯВЯВА КАТАСТРОФИТЕ ПО ВЪТРЕШНИТЕ ЛИНИИ, ЗА РАЗЛИКА ОТ БЪЛГАРИЯ КОЯТО ОБЯВЯВА ЕЖЕДНЕВНО КАТАСТРОФИТЕ НА МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА. ТОВА Е ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА.В РУСИЯ НЕ СТАВАТ КАТАСТРОФИ, НИКОКВИ, ДОРИ ПРИРОДНИ!
отговор Сигнализирай
75

преди 16 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
- За рубежом у летчика зарплата фиксированная... А зарплата наших летчиков зависит от месячного налета. За 60 часов платят по $25 в час. От 60 часов - по $50 в час, свыше 80 часов полета уже по $100 в час. Поэтому экипаж стремится налетать как можно больше. В любую погоду и с любой поломкой. Принять разумное решение в такой гонке невозможно.Опытные летчики считают, что и в вопросе об "отложенных неисправностях", и в других вопросах беда современной российской авиации в чрезмерной коммерциализации отношений. Есть вообще циничная точка зрения: чисто экономически авиакатастрофы даже выгодны авиакомпаниям. Выплаты за погибших ничтожно малы - 100 тыс. рублей за душу, а минимальные страховые компенсации за самолет $20 млн. То есть иногда перевозчик не только покрывает все убытки от потери лайнера, но и даже остается с прибылью.Чем старше самолет, тем больше времени и денег требуется на его обслуживание. Компании не хотят вкладываться в то, что не сегодня-завтра само развалится от старости. Иногда техникам приходится закрывать глаза и на серьезные неисправности.... В принципе, если четко выполнять предписание списка "отказов", то ничего ужасного на первый взгляд нет. Однако нужно помнить, что в России четко не выполняется никогда и ничего, а тем более инструкции. ---------- Толкова по въпроса за скапаните Боинги и правилната експлоатация в руски условия...
отговор Сигнализирай
74

преди 16 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Във всеки един момент във въздуха има над 1250 Боинга от модела 737. Това е най-масовият пътнически самолет на всички времена (или може би е на второ място след Дъглас ДЦ-3, който е произвеждан през и след Втората Световна по целия свят, включително и в СССР под името Ли-2) , основен "работен кон" на авиокомпаниите по света. Всеки, който разбира от авиация ще ви каже, че това е най-икономичният и ефективен самолет в класа си. Надежден, лек за управление, ненатоварващ екипажа. Кабината на Ту-154 в сравнение с тази на Б-737 е като КамАз спрямо Мерцедес. Там, където Боинга харчи 2,5 тона гориво на час, Туполев харчи 5 тона. При все това аварийността и на двата вследствие на технически неизправности е приблизително еднаква. Инцидентите и катастрофите се случват основно поради човешки грешки.
отговор Сигнализирай
73
Diangelo
преди 16 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Continuously manufactured by Boeing since 1967 with over 8,000 ordered and over 5,800 delivered as of 2008, there are over 1,250 B737s airborne at any given time. On average, a 737 departs or lands somewhere every five seconds(До ***- не триете постинги на руски. Би било разумно да не триете и на английски)
отговор Сигнализирай
72

преди 16 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
60, *** ти си много *** бе.Как няма паднали американски самолети от много десетилетия бе. Пусни си Нешънъл Джиографик канала, и ще видиш колко самолетни катастрофи стават там бе.
отговор Сигнализирай
71
ягодка
преди 16 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
62 жал ми за теб,омразата изяжда самият човек от вътре.аз например никого не мразя,дори прекалено съм добра,но пак искам и предпочитам да съм такава жива и да умра с добро сърце.
отговор Сигнализирай
70
ягодка
преди 16 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
аз се гордея че родих дъщеря си в България и че тя е БЪЛГАРКА.Нито подценявам хора,нито им мисля лошо,не обичам да плюят по който и да е било,без да се знае същественото.
отговор Сигнализирай
69

преди 16 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Да не забравяме че американците снабдяваха с оръжие грузинците - тези които са планирали терористични атентати на територията на Русия!
отговор Сигнализирай
68

преди 16 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Това си е чист атентат - самолета е горял във въздуха според очевидци, според някои дори е имало 2 взрива - единия преди да се разбие на земята...В самолета е пътувал руски генерал който се е прочул в миналото с боевете си срещу чеченците...А отделно от това от руската ФСБ (още преди месец) казват че разполагат с информация за подготвяни атентати на територията на Русия от грузинските служби...
отговор Сигнализирай
67

преди 16 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Даа,каквото и да си говорим Русия изостава сериозно от Америка в техниката.Въобще в последните десетилетия православието е в пълен упадък.
отговор Сигнализирай
Новини