IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Мицкоски: Жп линията към България стига до задънена улица


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
FMC
преди 5 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 2
Направо да почват космическа линия с космически кораб Скопие-София. Таман докато се наканят, ще измислят как да стане.
отговор Сигнализирай
19
до ОБЯВА В
преди 5 месеца
Харесвам 35 Не харесвам 5
Линията от България до фиром е готова отпреди 80г. Остава да се довърши един неголям тунел. Но коридор 8 няма да се изгади защото от белград не дават.И сега мицко търси начин емвропейските пари за коридор 8 , които България извоюва в ЕС, да бъдат прехврлени за линия до белград. Ако нашите политици го позволят това ще е поредното национално предателство. Тези европейски 850 милиона евро са предназначени за линия от Тирана до Черно море и трябва да се изразходват по предназначение
отговор Сигнализирай
18
Весел
преди 5 месеца
Харесвам 19 Не харесвам 5
Тоя македонец не знае с кой си има работа. Не знае, че първата копка за магистрала Хемус е направена преди петдесет години и не сме стигнали средата още. Не знае, че магистрала Черно море трябваше да е готова през 2020 година. Така че трябва търпение и тройно повече пари.
отговор Сигнализирай
17
aa1820
преди 5 месеца
Харесвам 30 Не харесвам 3
Като искат да се свържат със Сърбия, да поискат пари от Вучич. Това е голямо лицемерие.
отговор Сигнализирай
16
FMC
преди 5 месеца
Харесвам 18 Не харесвам 4
15
Kostas Linke
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 15
ГЪРЦИЯ КОМАНДВА ВЪВ ФИРОМ..КИТАЙ И ГЪРЦИЯ КОМАНДВАТ СЕРВИЯ..ФИРОМ Е ГРЪЦКИ .БИЛГАРИА ЩЕ ЯДЕ ГЛАВАТА НА *** .
отговор Сигнализирай
14
що е маке, все е тъп
преди 5 месеца
Харесвам 31 Не харесвам 4
Мицкоски е един голям македонски наивник. Въобразява си, че ще "предоговаря" Френското споразумение и ще почне преговори без промени в Конституцията. Мисли си, че европейските пари за Коридор 8 можел да ги даде за Коридор 10, който, представете си, заобикаля България. Какво чудо! ИСкал с европейските пари за увеличава капитала на железниците си три пъти, защото сроковете изтичали и щял да ги загуби. Те Европа това казаха, направо ще се съгласят. Наивен ***. Груевски 2.
отговор Сигнализирай
13
Бау
преди 5 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 24
Е, тук чоекот е прав! Приоритет е пътя към нормалните държави и Европа, а не към Нищото! България действа малко по така - първо мегестрала Тракия - Марица, после Хемус и Северозапада! Въпрос на географско положение, етническа принадлежност и кулутра! Ние сме си ориенталци!
отговор Сигнализирай
12
=
преди 5 месеца
Харесвам 24 Не харесвам 5
За каква тиква става въпрос бе неграмотници? От 1944 г. Югославия и после ФИРОМ не желаят тази линия да се строи и саботират с всички средства. В статията много ясно личи, че проблемът им бил в участъка с Албания, но и там работата е същата.На макетата им трябва линия до Сърбия, а тези до Албания и България ще бъдат саботирани до безкрай.И тук правителството на член на ЕС каквато е България твърдо трябва да се намеси, още повече че линията е стратегическа за НАТО
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 5
важното е ще летището дето бе само в посока софия-скопие дето килър петков построи и не го ползва само за почивки до охрид с хиенчето определено не е закрито и определено още работи и се ползва от хиляди софиянци всеки ден !
отговор Сигнализирай
Новини