IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

И полското Ту куцо като наш'то


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
12
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Момче, образованието ми е висше авиационно. И аз имах някакви русофилски уклони в техниката, докато не видях "западните аналози" на уникалните руски постижения Ту 144 и Управляем Вектор на Тягата, съответно реализирани с 10-тина години по-рано. Добре се посмях...
отговор Сигнализирай
22
12
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Момче, не знам авиокомпания, която вози хора с рекордни самолети.Руските напъни за рекорди са само за да се покаже, че "нашия слон" е най-големия. Хвърлят се пари на вятъра и накрая пазарния дял пак е в пъти под западните аналози". Нали не искаш да ми кажеш, че ако e икономически оправдано американските компании няма да могат да направят рекорден самолет...
отговор Сигнализирай
21
baimile
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Просто тъпите монголци не са обработили машината както трябва. 20 градуса не са нищо ... при полет температурите падат до - 50 - 60 градуса ... така, че невежи - не бързайте да плюете руските самолети !!!
отговор Сигнализирай
20
,
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе тоя самолет е на сто години. Ниамат ли пари да си купят нов? Като е толкова дърт разбира се че ще се дъни независимо дали е руски или американски
отговор Сигнализирай
19
LEONID BREJNEV
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
dori I ruskite samoleti imat nujda ot poddrujka,hubavoto na vsichki ruski samoleti e che sa prakticheski vechni ako gi remontirash I hilyada godini mogat da letyat.DA JIVEE SUVETSKIYA SUIZ!
отговор Сигнализирай
18
Alexxx
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За поредн път Ви казвам от позицията на Авиоинжинер, че нишете такива пасквилни памфлети. Това което е станало с "Полският тучко" най вероятно е от небрежност на летищните власти, които не са обрабитили наврме машината с анти обледенител известен още като Диайс. Температура от -20 принципно не е фатална за който и да е самолет при условие, че са взети всички мерки при нормален полет на ешалон 400 - 450 с крайцерска скорокт температурата по фюзелажа по външният е - 50, но отва не пречи да лети. Тучкото гори много и не е високо технологичен самолет, но е по - здрав в значителна степен от всички нови и стари западни самолети
отговор Сигнализирай
17

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не мога да разбера защо винаги, когато се каже , че руската техника е *** и веднага лавват няколко русофила : Советские слоны - самые большие в мире! *** са си *** - трябва да се поддържат, зер.
отговор Сигнализирай
16
Боби
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Отново поредната глупава статия в сайта! Нито един самолет не може или по скоро не трябва да излита даже и с 1 милиметър лед по крилата. Ако има заледяване въздушния поток по корпуса на самолета не може да се разпредели правилно. Сещайте се какво ще стане, независимо какво производство е самолета. Имам странното чувство, че тук като журналисти се изявяват всякакви можеще и неможещи!
отговор Сигнализирай
15

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Момко, не знам какво ти е образованието, или дали имаш такова, но недей да се изказваш неподготвен. Специално при самолетите няма друга по-добра техника. И това не е от вчера. Друг е въпроса, че всичко руско и американско е откраднато от Германия, или построено от немски учени и инженери... Но ако говорим за настоящето, по-добри от руските самолети няма.
отговор Сигнализирай
14

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Самолетът на снимката и F-4 Phantom. Не само че не е руске, а напротив. Замръзнал американски изтребител прихващач от времето на войната във Виетнам.
отговор Сигнализирай
Новини