IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Snimka Start.bg Posoka Boec
BGONAIR Live

Трети инцидент за деня: Самолет се приземи аварийно в Осло и излезе от пистата


Обратно в новината

Коментари Коментари

32
Е?
преди 1 седмица
Харесвам 8 Не харесвам 5
Бойнга е чао като конкорда ахахахахахаха
отговор Сигнализирай
31
Blackradio
преди 1 седмица
Харесвам 2 Не харесвам 3
До: Европа 26. Бе двата са на Боинг а единия е на ДъХевиланд бе. Докога няма да четете ?
отговор Сигнализирай
30
Blackradio
преди 1 седмица
Харесвам 3 Не харесвам 1
До: до 28. Къф е тоя краш рейт бе на патагонски ли пишеш ?
отговор Сигнализирай
29
до 28
преди 1 седмица
Харесвам 3 Не харесвам 11
Ама стига лъга бе копейка смачкана има си данни и статистика, например ето ти Боинг 737 (всички модели) - 238.84 милиона полета и 83 инцидента при краш рейт от 0.24. Еърбъс (всички модели) - 12.57 милиона полета и 10 инцидента при краш рейт от 0.46. Тоест боинг имат два пъти по-нисък краш рейт от Еърбъс например.
отговор Сигнализирай
28
Факт
преди 1 седмица
Харесвам 9 Не харесвам 2
Боингите падат като круши!
отговор Сигнализирай
27
до 26
преди 1 седмица
Харесвам 1 Не харесвам 7
И какво като е на боинг бе пъпеш написал си го вече 10 пъти отдолу в коментарите?
отговор Сигнализирай
26
Европа
преди 1 седмица
Харесвам 5 Не харесвам 5
И се чудя колко трябва да си зависим като журналист,за да не напишеш,че и трите самолета са Боинг!
отговор Сигнализирай
25
анонимен
преди 1 седмица
Харесвам 0 Не харесвам 1
Така че се откажете да гърчите.:))
отговор Сигнализирай
24
4321
преди 1 седмица
Харесвам 11 Не харесвам 1
До: ЕмилианоДааа. Питай Гошко по-долу как джи пи ес поврежда колесник. Ама дай да ги разделим. Не може все Путин. Мисля, че в Корея удари Ким, а в Канада Си или Иран. Разбира се по заповед на Путин. А ти кой мислиш е виновен за снеговалежите, студа и авариите - правилно. Путин. Умен овен си.
отговор Сигнализирай
23
мда
преди 1 седмица
Харесвам 6 Не харесвам 2
Познат работи в поддръжка самолети, каза че поддръжката се претупвала - чакало се до последен момент преди да се смени нещо, евтини/менте части итн - за да може компанийте да си вдигнат печалбите.
отговор Сигнализирай
Новини