IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Битката при продажбите на глобалния автомобилен пазар – лидерът е ясен


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

4
дезинформатор
преди 2 седмици
Харесвам 11 Не харесвам 0
Истината е, че производителите се насочиха към скъпи мозели с екстри, защото екстрите им идват чиста печалба. Премахнаха и премахват малки и евтини модели. В един момент обаче настъпи криза с електрониката, недостиг на литий , трудна логистика, повишаване цената на енергийните ресурси и т.н. Това доведе до още по-гомяма диференциация скъпи(премиум)/ евтини модели. На пазара останаха само скъпи продукти, но при липса на електроника, ето ти криза. За всичко е виновен Путин естествено.
отговор Сигнализирай
3
анонимен
преди 2 седмици
Харесвам 6 Не харесвам 2
Кънчо, нидей са пени, и аз имах фолксваген на времето, Пасат, защото можех да си го позволя, сега карам Приус. Пробвай и ти - разликата е от Земята до Луната.
отговор Сигнализирай
2
Кънчо
преди 2 седмици
Харесвам 1 Не харесвам 8
БританскиЯ учЕн ,земи си оправи нужника в двора на село.И се самоубий.
отговор Сигнализирай
1
Британски учЕн
преди 2 седмици
Харесвам 14 Не харесвам 1
VW се самоубиха като спряха най-малките и най-популярните си коли Up и Fox, Up например беше най-евтината кола в Европа с автоматични скорости. Когато спряха двата модела Toyota Iygo стана най-евтината кола с автоматични скорости в Европа, и съответно привлече всички клиенти на Фолксваген в тоя сегмент. Фолксваген се провали и при електрическите автомобили като ги направи най-скъпите си коли, в контраст Приус на Тойота все още е в средния ценови сегмент, напълно достъпен и утвърден с годините.
отговор Сигнализирай
Новини