IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ЕС ще финансира градове, които въвеждат ограничение от 30 км/ч


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
По-бавно
преди 1 час
Харесвам 5 Не харесвам 0
Движение,по-голямо задръстване,съответно повече вредни емисии!ГРЪМНЕТЕ СЕ ЕВРООЛИГОФРЕНИ!
отговор Сигнализирай
35
Иван
преди 3 часа
Харесвам 4 Не харесвам 0
Абе я направо да не излизаме от къщи, така ще е най-безопасно. Иначе я тухла ти паднала на главата, я кола те блъснала. ЕС все повече се превръща в мухлясал виц.
отговор Сигнализирай
34
анонимен
преди 5 часа
Харесвам 3 Не харесвам 0
Излиза, че фирмите ще трябва да увеличат двойно колите си, за да успеят да свършат работата си пак в рамките на работния ден, ако се приеме това ново ограничение. Такситата също ще изпищят и ще вдигнат двойно тарифите за изминат километър
отговор Сигнализирай
33
анонимен
преди 5 часа
Харесвам 6 Не харесвам 0
В София ако една кола изминава 20 км на ден със средна скорост от 40 км/ч при разрешени до 50 км/ч, то автомобила се движи по улиците 30 минути. Ако свалят разрешената скорост на 30 км/ч, средната скорост ще падне примерно на 20 км/ч и автомобила ще се движи 60 минути по улиците, т е. двойно повече и колите ще изглежда, че са се увеличили двойно. Както и даде погледне това е много лоша идея.
отговор Сигнализирай
32
Супер новина!
преди 5 часа
Харесвам 6 Не харесвам 0
30 км/ч - намаляване на произшествията с 1/2. Ами ограничаваме скоросттта до 2 км/ч и инцидентите намаляват с още 4-5/3. :D
отговор Сигнализирай
31
анонимен
преди 6 часа
Харесвам 2 Не харесвам 2
До 1989 година ограничението по Цариградско шосе беше до 110 км/ч и имаше по-малко катастрофи в сравнение със сегашното ограничение от 80км/ч. Автомобилите преминаващи през даден участък не бяха по-малко от сега.
отговор Сигнализирай
30
анонимен
преди 6 часа
Харесвам 3 Не харесвам 0
Липсва гъвкавост при подхода за 30 км/ч. Улиците и булевардите са различни, различни са и в различните си пасти и по принцип трябва ограничения съобразени с пътните условия, някъде 20 км/ч, другаде 120 км/ч. Там, където няма други ограничение може да,се остави 50 или 60 км/ч.
отговор Сигнализирай
29
60 км/ч
преди 6 часа
Харесвам 3 Не харесвам 0
Не знам дали знаете, но при социализма до 1989 година разрешената максимална скорост в населените места беше 60 км/ч. В София колите изминаваха сумарно горе-долу същите километри като сега, но изглеждаха много по-малко от сега защото нямаше задръствания. Катастрофите бяха даже по-малко от сега пак защото нямаше задръствания.
отговор Сигнализирай
28
До 18 Следва
преди 6 часа
Харесвам 4 Не харесвам 0
Написал си, че "дори тичайки човек може да вдигне 35 км/ч". Да, ако е Юсеин Болт в най-добрата му форма.
отговор Сигнализирай
27
анонимен
преди 6 часа
Харесвам 7 Не харесвам 1
При ограничение до 30 км/час се увеличава общата смъpтност и намалява тази от катастрофи. Увеличава се времето на пътуване, съответно се увеличават задръстванията и замърсяването на въздуха. Повишава се значително разхода на гориво за колите с ДВГ. Изнервят се шофьорите и после си ги изкарват на други хора. Нищо положително не виждам в такова ограничение
отговор Сигнализирай
Новини