IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо Су-27 Flanker се бие и за Русия, и за Украйна?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

42
Всъщност 9
преди 2 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Отосно Су-27 в Украйна, след промените от 1993 година самолетите не са точно казано разпределяни между Русия и Украйна. Просто някой от самолетите базирани на територията на Украйна си остават там и минават в състава на Украинските ВВС. Това е.Важи и за Су-24, и за Су-25, Су-27, МиГ-23, и МиГ-29 инза вертолетите.По-голямата част бяха бюджетно слабо осигурявани през годините, поради което количествено изправните са почти винаги били доста под необходимостите им за такава огромна територия.
отговор Сигнализирай
41
Всъщност 8
преди 2 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
И така развитието на технологиите продължава, но там блесват и лимитите на всичко мислено от човека. Още от студената война принципа на всяко действие - адекватно противодействие.F-35 технологичен, незнам си какъв, ама ограничен от само няколко секунди на свърхзвук заради покритието си, отделно отзад им прегарят и се разрушава покритието и струкурата в опашната част и резултат - уж ще гони цели, ама над Норвегия руските свръхзвукови бомбардиворачи го надбягват, и изобщо не се стига до прехват
отговор Сигнализирай
40
Всъщност 7
преди 2 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
И не само продажбите.. и рекламните на военна техника обмен на всякакви данни, което изглежда страхотно модерно и.. ..в мирно време е фасулска работа - гладка и безпроблемна. В мирно време обаче.Защото е с с търговски характер.В реален бой обаче, в реален конфликт? Кой ще те остави да си обменяш данни ей така дори и криптирани. В Украйна има цели региони УКВ покритие няма,(забито) камо ли GPS сигнал..За това в Украйна си свалиха сами няколко самолета, опознав. е по радиочестоти и куца.
отговор Сигнализирай
39
Всъщност 6
преди 2 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Или направо сателитите ще са разкарани зада нямаш GPS сигнал, оттам и половината бомби с GPS насочване не работят, -> обмена на данни и целият network е сринат и невъзможен.. справка конфликта в Украйна. Освен големите играчи, със собствени сателити и цялостен военен network. Днес широко се рекламира F-35 заради модерните технологии и бърз обмен данни.. но кой от купилите го имат собствени сателити за осигуряване F-35 в конфликт?? Не се обсъжда нали? Защото продажбите трябва да вървят..
отговор Сигнализирай
38
Всъщност 5
преди 3 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Та и двете страни са си направили изводите тогава. Разбира се работата по усъвършенстване и развитието на авиониката, ракетите и информационната осведоменост продължава и до днес. Само че, има физически лимити с които всеки се съобразява, като например енергията на ракетите в кинематично отношение. Днес преноса на данни широко се рекламира, но над бойното поле кой ще те остави да си джиткат и обменяш данни със земя или др самолети? В модерен конфликт и GPSа е заглушен и УКВ сигналите забити.
отговор Сигнализирай
37
Всъщност 4
преди 3 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Реално до тогава янките бяха още с AiM-7M, Но понеже макар и активна, главата на AiM-120 е малка а мощността на излъчване разбира се е лимитирана, сигурният й активен захват е около 20км. И янките през 1999 над Сърбия стреляха под 25км, чакат активният режим като най-сигурен. Руснаците още 90те вече имаха за МиГ-29 и Су-27 ракетата Р-77 с активна глава и удължени дистанции на максиманият пуск (активният режим е сходен поради все пак общата лимит. мощност на импулса, и кинематика на ракетата ...
отговор Сигнализирай
36
Всъщност 3
преди 3 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Освен това главата на Р-73 на руснаците още тогава е със селективност на целта, и температурният контраст на топлинните капани от целта не й влияе. Маневрира до 32G, и буквално няма регистриран пропуск. Янките чак 2004 направиха AiM-9X варианта който е всеракурсен и със защита от капани, а нашлемената с-*** за целеуказание още 10тина години след това. След тия боеве доколкото зная, янките ускорено развиваха AiM-120C за средни дистанции именно защото влизането близък бой им е крайно нежелателн ...
отговор Сигнализирай
35
Всъщност
преди 3 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Някъде 1992-1993/4 година руски Су-27 гостуваха в щатите където летяха срещу двуместни F-15.Съвсем вярно е, който иска може да провери.В българският авиационен печат беше описана визитата достатъчно подробно, вкл и с снимков материал от дните на съвместното маневриране, екипажите и т.н. Руските екипажи на Су-27 разцепиха отвсякъде F-15 и в едноместни и двуместни варианти. Близкият бой изкл кратък, Су-27 им излиза на опашката още в началото.
отговор Сигнализирай
34
21М
преди 3 часа
Харесвам 0 Не харесвам 0
Всъщност винаги Сухой са правили тежкият клас изтребител, ОкБ Микоян и Груевич лекият клас самолети. Су-27 има чудовищна ъглова скорост във виража, дори и на ниски скорости и ненадминат резерв от ъгъл на атака.По-скъп е за поддръжка, но заради запаса си от 9тона гориво, радиуса си, мощният радар и количеството въоръжение не се продава на всеки. Също както F-15 в щатите. Тежкият си клас боен самолет и те не го продават масово и на всеки. За сметка на това лекият клас са масови.
отговор Сигнализирай
33
dada
преди 4 часа
Харесвам 1 Не харесвам 0
Кой ги превежда тея статии
отговор Сигнализирай
Новини