IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Това ли е истината за трагедията на самолета над Атлантика?


Обратно в новината

Коментари Коментари

60
Петър
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Пътнически самолети не летят над 13 000 метра "специалистииии"
отговор Сигнализирай
59
онбашията
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
тцтц, какви специалисти са се навъдили само, от всичко разбират, футбол, политика, самолети, драго да ти стане! какво лъжат частниците че трудно се намира човек дето може да смени бушон? ето - простите хорица от накъсаната вестникарска информация възстановиха цвета на пут_ката на старшата стюардеса, а разните спецове не могат още парашути да измислят за пътниците!
отговор Сигнализирай
58
Petko
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Продължение:До Германия се качихме на над 16 000 метра. Това показва, че познанията на автора в някои области са доста ограничени. За Фарадеевия кафез е прав, но дори една пукнатина, с размера на кърица, или по-малка, в корпуса, ще направи всичките тези бели, за които той споменава.Така че аз съм напълно склонен да вярвам, че мълня е поразила самолета.
отговор Сигнализирай
57
Aviator
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Sto mi iztrihte linkkowete kum spezializiranite saitowe kudeto pi6e istinata a toja sme6nik s wremeto ste go lepnali na purwa da lujete dezata s NLO i swetownata konspirazija. Towa li wi e jurnalistikata
отговор Сигнализирай
56
Петър
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ами ако светкавицата е треснала пилотската кабина?! Хем няма пилоти хем няма ток. Сега само можем да кажем "Нека почиват в мир!"
отговор Сигнализирай
55
Copy / Paste
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
напълно възможно е в горния текст да са взимани механично части от тук от там:"Според височината облаците се разделят на 3 етажа: Високи облаци над 6000 м " и малко по надолу в същия текст:"а съществуването на облаци престава до 6 000 метра" ????
отговор Сигнализирай
54
N
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
makar i vujmojna teoriata za vzriv vuv vujduha ne mislia 4e e vujmojna, tuj kato shte se da ima stashno mnogo ostanki po povurhnosta na moreto, a to ima mnogo malko, koeto zna4i 4e samoleta se e razbil v moreto i e potunal pochti momentalno....jako za horata....hora kato mene koito letiat nad 100 poleta godishno vse si milsiem 4e kato letim sus seriozni kompanie sme po zashtiteni...no to ne se znae, ako erekul gospod na vseki moje da se slu4i.....RIP.
отговор Сигнализирай
53
Petko
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Като оставим настрана колко неграмотно е написана тази статия, вътре може да се намерят някои невярни неща. Първото от които е, че облаци могат да се намерят доста над 6000 метра надморска височина. Потърсете в Google ако не вярвате. Второ - самолетите, в случая пътническите, летят обикновено на доста над 10 000 метра височина. На толкова дълги полети, над океана, самолетите летят между 16 000 и 20 000 метра височина. Аз на къс полет, до Барселона, летях на 12 000 метра.
отговор Сигнализирай
52
petko
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ti da ne si letql na 35 000 bre smeshnik :D che znaesh
отговор Сигнализирай
51
Петър
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Единственият резервен вариант е ветрянката, която се пуска извън самолета при авария за да захрани само най- важните системи. Всички вериги са подсигурени няколко пъти, но всички тези вериги работят до максимум 400V напрежение, което пък ни говори, че при удар от светкавица т.е. няколко хиляди волта най- вероятно е да откажат всичките. Остава вариантът самолета да се управлява механично. Ама не! Този самолет се управлява "Fly by wire" т.е. кабелно чрез електричество. Ами ако няма ток?! Пада.
отговор Сигнализирай
Новини