IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Самолет със 153-ма души на борда се разби в Индийския океан


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
*
преди 15 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Системата от датчици ADIRU на падналия френски Еърбъс (полет 447 от Рио до Париж) за която се твърди че е дала неверни данни за скоростта които са причина за катастрофата е американско производство на - Honeywell"A memo leaked from Airbus suggests that there was no evidence of ADIRU malfunction on Flight 447 similar to the failure in the Qantas incidents. It should also be noted that the ADIRU manufacturer used by Air France is different from the one used by Qantas.""ADIRU manufacturers include Honeywell and Northrop Grumman--though it's not immediately clear whose technology was aboard the doomed Air France flight and it's too early to single out manufacturers for any fault related to the accident.If the ADIRU brought down Air France 447, it would be the largest aviation disaster to be blamed directly on a buggy IT system. As such, it would raise questions about whether today's airliners are overly dependent on computers."
отговор Сигнализирай
49
Че Говадя
преди 15 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Орташко магаре от глад умира. В случая магарето е Еърбъс
отговор Сигнализирай
48
master
преди 15 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
до 44В капиталистическият свят е така всичко е на сметка и икономия! В това е и смисълът на еволюцията иначе на самолет ще се возиш 1 в живота, идеята на авиацията е да е комерсиална, достъпна, е това руският инженер не го е мислил просто щото не го може и не го знае! Хората измислят нови технологии и много електроника! Що не вземе да сметнем колко летящи руски има и колко западни и тогава да говорим кой колко често пада, а ако има пилотска грешка пак ли е проблем на Еърбъс ***?
отговор Сигнализирай
47
хихо-михо
преди 15 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
А! Специалисти имат и в БГ има миниори ама а е кави :) Аз не отричам руската техника... надявам се само да се отворят малко повече към света и да заложат наистина на качеството...
отговор Сигнализирай
46
Dexx do 42
преди 15 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Поинтересувах се бе, даже линк дадох, два пъти, ама нещо админите не се кефят и го трият. Та ето малко данни за катастрофи, пък ти ги коментирай:13 January 1990; Aeroflot Tupolev 134A; near Pervouralsk, Russia 1 August 1990; Aeroflot Yak-40; Pavlodar, Kazakhstan 13 September 1990; Aeroflot Yak-42, Sverdlovsk, Russia 23 May 1991; Aeroflot Tupolev 154B; St. Petersburg, Russia7 November 1991; Azerbaijan Airlines Yak-40; near Makhachkala, Russia27 August 1992; Aeroflot Tupolev 134A; Ivanovo, Russia21 September 1993; Transair Georgia Tupolev 134A; near Sukhumi, Georgia3 January 1994; Biakalavia Tupolev 154M, near Irkutsk, Russia26 September 1994; Cheremshanka Airlines Yak-40; near Vanavara, Russia............................и така докато стигнеш до 31 катастрофи от 1990 до днес.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Бог да прости загиналите! Обаче неграмотността на журналистите от сайта не може да се прости. КОМОРСКИ острови, не КАМОРСКИ:) Поне правете справки, когато пишете, най-малко от уважение към читателите.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Проблема при Еърбъс и Боинг е, че всичко възможно се прави самолета да събере ако може и 300+ човека, да е супер лек за да изразходва малко гориво и компанията която го е купила да е шампион по $$$$$. За сигурноста - кучета я яли. Никой не иска да купи руски самолет защото: е скъп, събира малко хора, шумен е и изразходва много гориво. Но в един руски самолет има процентно метал и оребряване точно 2 пъти повече от необходимото, за това е и скъп и гори много.
отговор Сигнализирай
43
хихо-михо
преди 15 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
ахахаха шумни, неикономични, тежки... какво точно е критерии за качество. Проблема на руснаците е, че поне до скоро произвеждаха само за техния си пазар.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Вярно - напоследък се отрича висичко руско. Но в една голяма част на света където има много милиони хората летят предимно с руски машини - ОНД. Поинтересувай се колко техни машини са паднали през години и сравни процента с Боинг и Еърбъс, включи си и калкулацията за множество, процентно паднали/произведени. Ще видише нещо много интересно. А да кажеш, че руснаците нямат специалисти по авионика.. все едно да кжеш, че в Бг няма миньори.
отговор Сигнализирай
41
до 38
преди 15 години
Харесвам 32 Не харесвам 8
Доколкото съм чел , един от новите руски пътнически самолети не е с руски двигатели защото са по шумни за европейските стандарти , а не защото са по-некачествени. Иначе руснаците имат и двигатели които са по-мощни от съответните американски.
отговор Сигнализирай
Новини