IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Скъсано метално въже причинило трагедията в Охрид


Обратно в новината

Коментари Коментари

38
коко
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Корабчето е било изпратено от Дунав на ДОК в Охридското езеро.Там то е трябвало да бъде музеен експонат,а не действащо и превозващо туристи.Самия лиценз, разрешение за плаване е едно нарушение на закона.Този който е закупил музеен експонат и този който го е продал,също не им е чиста работата.Как е възможна подобна сделка?Този който го е закупил и капитана който го е управлявал,няма как да не са били наясно с опасноста,тъй като са знаели за окаяното състояние на черупката.
отговор Сигнализирай
37
Стефчо
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До N 28 ...ами така. Много лесно може да се държи .Тя и нашата държава досега се държеше само на едно въженце на което за някои с гордост за други с безхаберие се вее българския флаг. ...без коментар...
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Щото MY, в Македония всичко е от титово време - там риска е голям във всичко. ако бяха на бахамите риска е в хиляди пъти по-малък. това е като да ходиш в Индия и да питаш що са те окрали.
отговор Сигнализирай
35
Niko
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
"Чисто и просто, пасажерите рязко са се прехвърлили само на единия борд"...разсмиваш ме приятелю :))) Още малко може и не се сърди човече да са играли нали??? Трябва да знаете , че както навсякъде така и при корабите инцидентите винаги са резултат от поне 2 фактора.Първия и може би най-важен е ясен за всички - кораба е ужасно стар!Другия - вероятна пробойна в машинно отделение, което е резултат на първия фактор и лоша поддръжка и прегледи!
отговор Сигнализирай
34
Крис
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не е на 70 години корабчето а на 85. Произведен е 1924-та година.
отговор Сигнализирай
33
Niko
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ей тъпан, за да задоволя любопитството ти капитан далечно плаване съм.Ако ти е ясно няма да задавш *** въпроси повече!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Снимките на французина показват рязкото накреняване и преобръщане. Какви метални въжета, какви корлуси. Чисто и просто, пасажерите рязко са се прехвърлили само на единия борд, корабчето се наклонило рязко встрани и се преобърнало. Толкова, другото са приказки и чесане на езици. Накрая - БОГ да прости душите на нещастните загинали.
отговор Сигнализирай
31
Поздрав од Македониа
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Искрено сочуство за загинатите и бог да ги прости. Но живите, одговорни за трагедиата не треба простувае. Затоа Блгариа треба веднага да испрати и свои специалисти во иследуваето за трагедиата. Коработ добил лиценца со само 2 елечиа за спасувае !!! Коработ требал да превезува 43 души а натоварил 74 ! Не оставате иследуваето да го води само македонската Влада.
отговор Сигнализирай
30
Petko
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Хора стига сте си чешели езиците. Правителството ни незабавно трябва да изпрати специалисти и водолази на място, които да направят оглед на кораба и да остановят какво точно е станало. Само ще ви кажа че корабът е потънал поради загуба на напречна устойчивост.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Poznavah edin "kapitan"! Beshe si kupil stara voenna barja ot vtorata svetovna s cel da q prepravi za ribolov...Pri popravka na dvigatelq izturva trubniq kliu4 ot 1 metur i kliu4a padna prez korpusa na dunoto...barjata beshe okolo 50 godishna ...Za tova metalnite sudove ne sa za predpochirane ili ako sa trqbva da e INOX !
отговор Сигнализирай