IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Гласовете на пилотите край Смоленск са неразпознаваеми


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

70
до 70
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Съжалявам, само ме караш да се надявам и никаква работа няма да свършиш, по обясними причини.Освен това те изпраха и трябва да се оправяш сам.
отговор Сигнализирай
69
СС
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Еми не са баш "неразпознаваеми" по-скоро много са заваляли думите, поляци са, пийнали са си, три пъти не са уцелили летището и са свършили в гората...
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Макета е на следствените органи и е цял. Преди дни гл. прокурор на Полша, каза, че, екипажа е знаел 3-5 сек преди сблъсъка, че е неизбежно. Последните реплики са били драматични, но не е казал точно какви - емоции или просто са напсували някой високопоставен?
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
....v dolnia desen ugul na snimkata ne e li maket na TU154...Niakoi pasazer si go e nosil...
отговор Сигнализирай
66
Глостър
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Пореден пример, че в Русия се отива поканен, ако не с обич, то поне с огромно уважение.Този приравнен с кралете президент се канеше да се кара и наставлява, а е имало случай да уволнява пилоти при други полети, които не са били перфектни.Не трябваше да му се отдават кралски почести, преди да е ясно, дали не е разпоредил нещо нередно, въпреки нежеланието на пилотите.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Продължение на урока: Понене не се коментира: височина и стелаемост на мъгла /В каква посока се движи/, плътност,скорост на самолета ще ти кажа , че не е нолмално на 1500 м отдалеченост да си на 600м. височина , а на 250м. отдалеченост да си на 30 м.Това е изключително бързо слизане. Што не искат да побликуват записа от кулата, като не се разбира на пилотите. Просто са им наредили да кацат на всяка цена.И са получили това което са търсили
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Продължение на урока: В авияцията няма 3 или 4 захода Поради простата причина ,че няма гориво.Ако след максимум втори заход не кацнеш веднага поемаш кам резервно трасе.При кацане има точка на решение и САМО ПИЛОТА решава кацам - не кацам.След това не можеш да затваряш дросели и да променяш курс.Това не става дори и при три пъти по -малките и два пъти по бързи бойни самолети.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Не знам българин ли си ,какъв си но от самолени нямаш понятие.Смоленск е военно летище,там няма АМС с-*** за насочване и GPS за позициониране.Каца се на "близка-далечна"Дълго е да ти го обяснявам, но при видимост под 1 000 м. такъв самолет /ТУ 154 е със стреловидни крила и каца със скорост 300-360 км./ч.което се счита за висока скорост/няма шанс да кацне
отговор Сигнализирай
62
българин
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Абе, педерасче червено. Щом са толкова мръсни американофилите, защо цялата червена *** и от България и от СССР все там се заселвате, когато ограбите от народа, каквото успеете. Не стига, че сте ненаситни некадърници, ами и акъл давате. То и слепита и глухите разбраха, че пилотът е искал да кацне, за да успее Качинки за церемонията, а съветите са го бавели и въртели, за да я изпусне. И накрая, стана, както казал Шеварднадзе едно време - "хотели как лучше, а получилось как всегда". Батак.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
жалък си ти бе всичко знаете мръсни американофилчета
отговор Сигнализирай
Новини