IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Русия се уплаши от китайското оръжие


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

119
-
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Специално за самолетите, дори Германия се отказа да купи 140 еврофайтъра за да купи мигове и су-та. Щом тази страна купува руска бойна техника и я предпочита пред европейската и американската. Натовска страна купува руски самолети, а ние искаме да купим старите америнкански който след 5 години няма да могат да летят...
отговор Сигнализирай
118
5225
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Да влязат МИГОВЕТЕ а после и СУ37...
отговор Сигнализирай
117
Веселин
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Нещо промитите мозъци замлъкнаха :D
отговор Сигнализирай
116
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Мда, на Краптора му лъсна голия ***!На който не му харесва, да ходи да уговаря Гейтс, да се оплакват заедно на арменския поп!Фактите са си факти и каквото казах, STILL STANDS!!!
отговор Сигнализирай
115
ддд
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Абе те и Германците са си имали тоалетни , ама като дошли Руснаците са се *** в гащите !То не е само до оръжието ........................
отговор Сигнализирай
114
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
187 самолета!!! Леле колко малко! А от ПАК ФА кога ще произведат 50 бройки? След 5 или след 8 години?
отговор Сигнализирай
113
неутрално
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Не само руснаците, ами всички ще започнат да се страхуват от Китай след някоя и друга година.
отговор Сигнализирай
112
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Да ключовата дума е доработват!След 20 години, те все още го доработват!Всъщносот фактите които казах, са си факти а ето и още няколко , на английски е и ме мързи да го преведа: The aircraft's radar-absorbing metallic skin is the principal cause of its maintenance troubles, with skin repairs accounting for more than half of the maintenance. Another source of maintenance problems is that manyponents require custom hand-fitting and are not interchangeable. The canopy visibility has degraded more rapidly than expected, with refurbishments at 331 flight hours, on average, instead of the required 800 hours.А това което казах за това за 1 час се налагат 3 часа подръжка, е грешно!Всъщност е 34 часа подръжка за ВСЕКИ ЕДИН ЧАС ПОЛЕТ, ха ха!И за да сме точни за един час отлитат по $49 800!Освен това Раптора получава КРИТИЧНА повреда, средно на всеки 1,7 часа!Да не говорим че от всички Раптори горе долу само половината са в готовност по всяко едно време!И след това защо са отпуснали пари само за 187 самолета и след това бият шута на програмата завинаги!И вместо него ще правят F-35 Lightning II , който е толкова зле, тц тц тц!
отговор Сигнализирай
111
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 20
Руснаците са зле и във въздуха и на земята и на море. Ако не бяха, щяхме да сме още под комунистическо робство.
отговор Сигнализирай
110
до 110
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 13
Страхотен пост. За съжаление Ф22 вече влиза на въоръжение, а ПАК ФА го показват все още като рядко животно. Пропуските в конструкцията на Ф22 вече се доработват, а ПАК ФА тепърва ще показва проблеми. Като произведени бройки изобщо не ми се прави сравнение. Кухоглав русофил, с една дума...
отговор Сигнализирай
Новини