IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътнически самолет се разби на остров в Карибско море


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Дядо Мраз
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Тази писта е от онези, които започват и свършват в морето, истинска тръпка е да се приземяваш или излиташ!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Аз от тая статия нищо не разбрах. Самолетът е бил ударен и е правил аварийно кацане и се е разбил, или е кацал и тогава го е ударила мълния и се е разцепил.....Никаква информация понякога е по-приемлива от дезинформация...
отговор Сигнализирай
9
Black Beard
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Ами за да го удари мълния във въздуха, разрядът трябва да се затвори отнякъде. Най-често това става, когато самолетът се намира между два облака и той прави връзката на дъгата. Виждал съм ударен от мълния самолет по носа и повреден радара-защото той е зад фибергласово покритие, което е прозрачно за радиовълните.Но други щети нямаше и си е кацнал напълно нормално.
отговор Сигнализирай
8
Дядо Мраз
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
6, интересни доводи. Но пък в статията пише, че самолета се е наложило да кацне, защото бил ударен от мълния, това означава че доводите на на 4 за удар на мълния при заход не са правдиви в този случай. Или може би някой не е превел както трябва новината?
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Изобщо не е същото защото колата е един вид заземена посредством гумите. Със самолетите е различно.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
...при условие че има над 60 000 полета дневно.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Колата, както и самолета представлява фарадеева клетка и човек, намиращ се вътре не може да умре, понеже електричеството се оттича по корпуса и през гумите отива в земята. Обаче ако електрическите системи работят, ударът може да ги обърка или направо прецака, а при самолета проблемът е, че не се допира до земята и така по корпуса остава много статично електричество, което е шок за ел системата. Изчислено е че вероятноста самолет да падне от гръм е около 1:100 000 което не е чак толкова малко...
отговор Сигнализирай
4
Сила
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
При захождане за кацане самолетът е нестабилен и е близо до земята. Ако е имало и вятър, както става обикновено при гръмотевични бури, мълнията го удря, става нестабилен и пада на земята от ниско и за това има толкова малко жертви. Помисли малко :)
отговор Сигнализирай
3
Дядо Мраз
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Наистина, неприятна новина. Но дали мълния е виновна, това трябва да кажат разследващите. Аз само ще погледна от физична гледна точка - корпусът на самолета е метален, вътрешността е изолирана, следователно имаме кафез на фарадей, електрическият ток протича по обшивката, като не засяга вътрешността. Проблем обаче според мен е дали е възможно токът да се оттече във въздуха(вероятно да), и дали не е имало предварителен пробив в корпуса, което ще доведе до проблем с мълниите тогава?
отговор Сигнализирай
2
Black Beard
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
До сега няма случай на паднал самолет от мълния.Дори и този на Еър Франс, както се твърдеше в началото. Все едно да падне мълния на колата и от това човек да загине.
отговор Сигнализирай
Новини