IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ГЕРБ, ДПС и Първанов заедно зад кмета на Варна


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

9
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 28 Не харесвам 4
АКО ГЕРБ ЗАСТАНЕ ЗАТ ТОЗИ КОМУНИСТИЧЕСКИ *** *** ,АЗ ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ГЛАСУВАМ ЗА ГЕРБ
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 27 Не харесвам 0
Бургас дръпна много напред благодарение на това, че разкара пияния комунист костадинов, време е същото да се случи и в "морската столица" (кавичките не са случайни).
отговор Сигнализирай
7
Калин
преди 13 години
Харесвам 28 Не харесвам 0
мафията .. си иска киро *** :)
отговор Сигнализирай
6
М
преди 13 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
Кириле, не те искаме повече!!! Искаме алтернатива!!!
отговор Сигнализирай
5
NIE OT BSP
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
NIE MU ZASTAVAME OTPRED NALI STANISEV
отговор Сигнализирай
4
прасчо
преди 13 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Тоя път...греда!!!! Мога да се обзаложа че К.Йорданов ще загуби,последната година беше катастрофа за рейтинга му.....Което още повече говори за импотентността на кадрите на ГЕРБ във Варна,Гуцанов по презумпция ще вземе 11-12%.....Дано сините издигнат нещо умно,че надеждите остават много малко...........
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 38 Не харесвам 4
Горката западнала пишман морска столица, Кирчо съвсем я прецака.
отговор Сигнализирай
2
БАЙ КОЛЮ
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
ТОЙ ГОЦКО ВЕЧЕ Е ГОТОВ И ЗАД ХИТЛЕР ДА ЗАСТАНЕ ЗА ДА МУ ПРОДЪЛЖИ ЛАПАНЕТО,АМА НЯМА ДА ГО БЪДЕ---НИКОЙ НЕ ЩЕ И ДА ЧУЕ ЗА НЕГО.
отговор Сигнализирай
1
JCPenney
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Интересни обвързаности прозират, ако се направи справка в търговските регистри за управителите на варненската агенция "Пътища". Фирмите от морския град, с които е свързан предишният шеф на агенция "Пътища" Велико Желев, продължават и сега да пазят добри позиции. След като оваканти мястото в ИАП, Желев стана съветник по пътните въпроси на регионалния министър Гагаузов. Ключова фигура във варненския кръг се явява Росен Колелиев, който е съдружник в няколко пътни фирми с Ангел Дерменджиев и Пламен Стилиянов. Те от своя страна са имали бизнес- отношения с Велико Желев и с Николай Пашов. Дерменджиев е съдружник с Мая Желева във варненските "Хидрострой" и "Виа строй", а Пашов - в "Хидрострой холдинг".в.Стандарт от 3-и декември 2009 г.Бивш пътен шеф шпори "Макларън" Подарил на сина си "Ламборгини", жена му кара "скромен" "Кайен Магнум"42-годишният Велико Желев оглави бившата агенция "Пътища" (сега Национална агенция "Пътна инфраструктура") през 2001 г., когато царят идва на власт. 4 години той контролира строителството и поддръжката на пътища в страната. Освен това представлява държавата в преговорите с португалците за строителството на магистрала "Тракия". След това пък още 4 години е съветник на строителния министър в кабинета "Станишев" Асен Гагаузов.Случайно или не, Желев демонстрира многократно по-висок стандарт, след като напуска държавната работа.За 19-ия си рожден ден на 19 април тази година синът му Виктор Желев получава ключове за бленувано бижу - бяло "Ламборгини".Месеци по-рано, през декември 2008 г., Желев сам подарява на себе си "Мерцедес Макларън" за около 360 хил евро. Същият кара и Джей Лено.С него, както казват приятелите му, спортува по магистралите. Кефи се и с мотора си - мечта за всеки колекционер. На работа пък ходи с другия си "Мерцедес S500 4matic". На жена си Мая пък е отредил скромно "Порше Кайен Магнум".Желев не крие и произхода на първия си милион, нито че притежава недвижими имоти в Бургас, в Слънчев бряг, в Испания. С Ангел Дерменджиев (с когото върти бизнес преди години) Желев е съсобственик на най-апетитната жилищна сграда във Варна - единствената в Морската градина. Според брокери квадратът в нея не пада под 2500 евро и по време на криза.За мнозина бизнесмени паметно остава честването на 50-годишнината на "Хидрострой", в който участват жена му Мая и брат му Иван. На тържеството Велико Желев подарява на най-видните гости позлатени макети на валяк. Сред удостоените е и министърът на регионалното развитие Асен Гагаузов.Заслугата за благополучието си Велико Желев благородно приписва на съпругата си. Иначе не би могло и да бъде. През последните осем години тя върти бизнес, а той е на държавна заплата, с която в България не се става богат.Междувременно "Хидрострой холдинг" на Мая Желева е сред най-успешните в Североизточна България. Компанията е затрупана с поръчки и договори, главно за ремонт и поддръжка на пътища във Варненско, Шуменско, Силистренско. Инвестира милиони в нова строителна техника, неспирно разширява дейността си, изрядна е към банките и данъчните.Единственото смущаващо в случая е дребното съвпадение, че тъкмо в "държавническия период" на Желев рязко дръпва нагоре бизнесът на жена му. И че многото от поръчките, които изпълнява "Хидрострой", са одобрени от него.Едва ли е случайно, че преди Желев да поеме пътната агенция, офисът на "Хидрострой" е в апартамент във варненска панелка, а след това в собствена сграда от метал и стъкло, наподобяваща "Титаник", коментират бизнесмени от бранша.След гръмването на скандала "Батко - братко" прокуратурата се взира в работата на агенцията от 2005 г. През февруари 2008 г. тръгва следствено дело срещу виновни длъжностни лица от фонд "Републиканска инфраструктура". Започва проверка и на Областното пътно управление- Варна. Съмненията са за нагласени обществени поръчки и по-точно - за печелени от фирми на един и същ кръг от хора.Освен "Хидрострой" в полезрението на разследващите попадат "Инжстройинженеринг" АД, "Пътища и мостове" ЕООД, "Автомагистрали - Черно море", ГД "Пътно поддържане 2003", "Трафикконсулт БГ" ЕООД, "Пътинвестинженеринг" АД. Почти всички те са пряко или косвено свързани с Велико Желев, с брат му, със съпругата му или с бившия му съдружник в различни фирми Ангел Дерменджиев.Самият Желев е управител на "Инжстройинженеринг" след приватизирането на фирмата през 1999 г. Работил е и в "Пътстрой-Варна", собственост на Ангел Дерменджиев. "Инжстройинженеринг" ООД и "Хидрострой" държат и снегопочистването във Варненско заедно с "Титан". Откакто става шеф на пътната агенция, Желев официално не фигурира никъде.Съдружникът му Ангел Дерменджиев пък е собственик или участва в общо 22 дружества, повечето за пътно строителство и ремонт, сочи електронният фирмен регистър. Варненски ченгета свързват името му с популярния в региона Иво Иванов-Гела, сочен за наркобос на Северното Черноморие. Ченгета често засичали двамата по заведенията в града. Преди години Иво-Гела се смяташе за дясна ръка на висаджията Георги Илиев, а по-късно - на Къро и Таки."Името на Велико Желев протича по няколко прокурорски преписки, но като свидетел. Проверка на дейността му в агенцията води само ДАНС по одит на Сметната палата, включващ последната му година в агенцията", казаха пред "Стандарт" от Софийската градска прокуратура.Има данни, че Велико Желев е одобрявал договори с фирми на свързани лица, но по онова време това не е било забранено от закона, установяват прокурорите. Затова и проверката на договорите за обществени поръчки е прекратена, не е проучвано точно колко и кои са били тези сделки, добавят участници в разследването на пътния фонд. До 1 юли 2006 г. Законът за обществените поръчки не допуска в конкурсите да участват единствено осъдени с влязло в сила наказание, обявени в несъстоятелност или в ликвидация, както и лишени от правото на търговска дейност лица. Едва от 1 юли 2006 г. ЗОП забранява участието на фирми, в които член на управителен и контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, е свързано лице по смисъла на Закона за държавния служител с възложителя или ръководни служители в неговата организация.Ако Европа не бе натиснала българския парламент за спешни законови промени, в т.ч. и на реда за възлагане на обществени поръчки, днес Батко и Братко също щяха да ни се присмиват. Като Велико Желев, коментират магистрати.Агенция БГНЕС публикация от16.02.2010 г.Кой на кого пълни джоба във ВарнаБлагодарение на стоплилото се време снегът във Варна се разтопи, но другият голям проблем, който мъчи варненци, са огромните дупки, зейнали навсякъде по пътищата на морската столица, предаде кореспондентът на БГНЕС в града.По ирония на съдбата фирмите, които почистваха и оставиха почти месец Варна под снежна блокада и скъсаха нервите на варненци до краен предел, са същите, които трябва да започнат запълването и на дупките. За никой от гражданите на морската столица не е тайна, че Хидрострой, Инжстрой и Пътища и мостове от години наред печелят безапелационно всички крупни обществени поръчки на града и минават за приближени на кмета, председателя на Общинския съвет Борислав Гуцанов и ръководителя на ДПС Варна Янко Станев.Според системата Дакси, Ангел Дерменджиев е собственик на фирмите: Нора Ангел Дерменджиев, Нора Г, Корект груп, Пирин ват, ВИА, Пътно подържане 2004, АВС Груп Ойл, Одесос гард, А-В, ВИА Строй, Пътно поддържане 2003, Аполония 9 и участва в управлението на: Пътно поддържане 2003, Пътно поддържане 2004, Пътни строежи, Пътстрой, Екоинвест Ассет и Консорциум Екоинвест Асетс. Според Дакси Ангел Дерменджиев държи 33% в Инжстройинженеринг с фирмата си Пътно поддържане, съдружник е и със собственика на Инжстройинженеринг Пламен Стилиянов във фирма Стили роуд. Същият Дерменджиев е съдружник и в Хидрострой инвест заедно с фирмата Хидрострой. Дерменджиев е в съдружнически връзки и със собственика на Хидрострой Николай Купенов Пашов във фирмата Пътно поддържане 2006 и Скорпи тур 97. Баща му Купен Пашов е шеф на отдел "Гражданска защита" в община Варна.в.Дневник от 16 януари 2011г.Компания, управлявана от общински съветник на ГЕРБ, ще строи пътния възел край БургасВарненската "Хидрострой" спечели и зимното поддържане на Шумен и РазградВарненската "Хидрострой", управлявана от общинския съветник от ГЕРБ Николай Пашов, ще изгражда пътния възел край Бургас, от който се прави връзката с пътищата за Созопол и Средец. Премиерът Бойко Борисов и министърът на регионалното развитие Росен Плевнелиев направиха първа копка на обекта, който се реализира по програмата "Транзитни пътища V".Стойността му е близо 10 млн. лв. без ДДС. "Пътинвестинженеринг" ще отговаря за строителния надзор, който е на стойност 148 хил. лв. без ДДС. Обектът се финансира със заем от Европейска инвестиционна банка и се съфинансира от държавния бюджет. Пътният възел трябва да е готов през юли 2012 г.За последните два месеца на 2010 г. "Хидрострой" сама или в съдружие с други фирми е спечелила обществени поръчки за над 12 млн. лв., показва справка в регистъра на обществените поръчки. През миналата година "Хидрострой" в консорциуми с местни компании взе още текущото и зимното поддържане на над 1000 км пътища в областите Разград и Шумен.Компанията се грижи и за улиците във варненския район "Одесос" с договор за 40 млн. лв., сключен с общината в края на 2008 г., който изтича през декември 2011 г. Освен това до края на годината "Хидрострой" трябва да построи и пречиствателната станция за отпадни води на Варна за около 28 млн. лв., като средствата са по програма ИСПА. През 2009 г. пак по ИСПА "Хидрострой" завърши разширението и реконструкцията на ВиК мрежата в Шумен за 48 млн. лв."Печелим търговете с най-ниски цени", каза за "Дневник" Николай Пашов, изпълнителен директор на "Хидрострой". Според него не е конфликт на интереси общински съветник да печели общински търгове. "Не смесвам политиката с бизнеса.Двете неща нямат нищо общо. Не е проблем, че печелим общински поръчки, проблем е, когато един общински съветник не работи", каза Пашов, който управлява около десетина компании според регистъра ДАКСИ. Баща му Купен Пашов пък е председател на общинската комисия за защита на населението при бедствия, аварии и катастрофи в община Варна.Мажоритарен собственик на "Хидроострой" е Мая Желева според регистъра ДАКСИ. Тя е екссъпруга на бившия шеф на агенция "Пътища" Велико Желев по времето на министъра на регионалното развитие Валентин Церовски, а след това съветник на министър Асен Гагаузов. Акции в дружеството има и брат му Иван Желев.Компанията държи 35% дял в пътното строителство и 25% дял в ниското строителство във Варненска област според финансовия й отчет за 2009 г. Освен във Варна дейността на дружеството е съсредоточена още в областите Шумен, Добрич и Бургас. Сериозен акцент в работата му е участието в търговете по оперативните програми "Околна среда", "Регионално развитие", както и Програмата за развитие на селските региони.За последните четири години компанията постоянно подобрява финансовите си резултати, показват отчетите й. През 2009 г. "Хидрострой" е изпълнила строителни дейности за над 127.4 млн. лв., като приходите й от продажба са над 39 млн. лв., което е ръст от близо 9 млн. лв. спрямо 2008 г. Чистата му печалба е 2.3 млн. лв.Приходи от продажби в млн. лв. на Хидрострой АД2006г. - 22.5 млн. лв.2007г. - 29 млн. лв.2008г. - 30.8 млн. лв.2009г. - 39 млн. лв.Източник: Финансовите отчети на "Хидрострой"Прочетохте с интерес тези източници, нали... Коментарите нека бъдат ваши. За такива отличници криза няма ?! Както казваше г-н Иван Костов България е малка и почти всички в нея са братовчеди... Е, ако не беше точно така, то приблизително беше нещо такова. И ако нямаш братовчеди, то се намират други връзки и комбинации, преминаващи всякакви граници, щом има интереси и тези интереси са за милиони.Така без значение е, че си бил близък с НДСВ и тройната коалиция, а сега и с ГЕРБ, важна е печалбата, а тя се прави или с много пари, или с връзки, или с професионализъм, или с политическа протекция, или в комбинация с всички тези съставки.Ако искате още примери, ще ви посоча обществена поръчка номер 00044-2005-0007 с възложител ИА Пътища- Областно пътно управление- Варна относно:Рехабилитация на пътни отсечки на път -208 (обходен път Шумен-Девня)- Провадия-Дългопол-Дъскотна-Айтос, участък от км 47+696 до км 51+014 на обща стойност 6 672 051 лв. без ДДС, която с договори от 10.03.2005 г. е възложена на същата тази фирма Хидрострой АД с изпълнителен директор Николай Пашов.Нали си спомняте кой беше г-н Велико Желев-бивш изпълнителен директор на ИА Пътища(от 31.03.2003г. директор на Областно пътно управление-Варна, а според регистрация в информационната система АПИС от 05.07.2005г. той е изпълнителен директор на Изпълнителна агенция Пътища).Виждате ли връзка и още нещо?! Светва ли ви лампичката...Нищо ново под слънцето, нали...Партиите идват и си отиват, но връзките остават.Малка илюстрация за това е признанието на г-н Павел Димитров, лидер на ГЕРБ Варна, който заявява: Кантората ми е обслужвала Хидрострой, не аз.Иначе при управлението на ГЕРБ всичко е прозрачно, НАЛИ???
отговор Сигнализирай
Новини