IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

За изборите ГЕРБ ще ми плаща бензина, рече Цветанов


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
Охранител
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Аз продължавам да се чудя как все още най-тъпия в правителството е все още вицепремиер...след кат о е малко по-умен от премиере и е чел цели две книги, как оня /ББ/ го търпи все още...че този колкото и да е ***, ме е конкуренция и то сериозна...??? Не мога да си обясня...
отговор Сигнализирай
49
Охранител
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
ГЕРБ ако иска да има много гласове просто трябва да скрие това недоразумение Цв. Цветанов...този освен негативни гласове , друго не може да им донесе...най-вредният за това правителство щял да прави предизборна агитация /АНТИАГИТАЦИЯ/ ако иска да прави ГЕРБ да му плаща бензина...
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
"МВР шефът започва операции срещу купуването на гласове"Естествено, гласове не може да се купуват за никого, освен за ГЕРБ. Няма такава смехория :) Шефчето на МВР води изборите. Както му е удобно, както му е изгодно. Милиционерска практика. Що си с шапка, що си без шапка. Не дишаш правилно на трета, прекалено много мигаш на пета...
отговор Сигнализирай
47
Гошо Тъпото
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Да ме извини министъра,ама и аз...купувам гласове в Кривунделово,като след това смятам да ги продам на битака в Димитровград.Там винаги има купувачи за...всичко;даже и за неща дето не им...трябват.
отговор Сигнализирай
46
хит
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
ще ти го платят уволнените от теб спасители на гр защита........***
отговор Сигнализирай
45
ИВАН
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
За Гоце Делчев си абсолютно прав ! Тук червената буржоазия си купува гласовете на ромите и българомохамеданите и си спечелва изборите всеки път ! И така вече 15 години ! Има замесени и червени депутати ! Докога така г-н Цветанов ? Време е да приключи този алъш- вериш ! Но като знаем способностите на тези хора сме сигурни че тази практика ще продължи !
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Европейската комисия е на път да пореже бляновете на кабинета "Борисов" за 7 магистрали и 7 скоростни отсечки до 2020 г. Причината е промяната в политиката на Брюксел да финансира иновации, зелени технологии и енергийната ефективност вместо пътища и магистрали. Макар тези приоритети на ЕК да са заложени в "Стратегия Европа 2020", до момента кабинетът "Борисов" не й се противопоставяше по никакъв начин.Изненадващо вчера вицепремиерът по еврофондовете Томислав Дончев алармира, че на страната ни може да се наложи да убеждава Брюксел от нуждата за инвестиране в пътни проекти. "Трябва да е ясно, че следващата бюджетна рамка ще е много различна. Идва краят на щедрото финансиране на проекти от полза за Европейския съюз и отделните държави", предупреди Дончев. Той даде да се разбере, че занапред отпусканите европари за дадена държава ще са пряко свързани с разходите на собствената й хазна и ако се допусне дефицитът в бюджета да мине 3%, най-вероятно ще последва орязване на еврофондовете й. След всичко това министърът по еврофондовете обяви, че от тук нататък държавата трябва да има водещ приоритет убеждаването на ЕК за финансирането на магистрали у нас. "Нашата първа задача е да убедим ЕС, че новите държави членки имат нужда от инвестиции в базисна инфраструктура, за да достигнат останалите страни в общността. Вярвам, че позицията ни за достатъчно средства за инфраструктура ще бъде уважена", заяви той. А по-късно дори се зарече, че ще убеди ЕС да отпусне с 20% повече спрямо 7-те млрд. евро, които ЕС ни предостави от 2007 до 2013 г.Транспортният министър Ивайло Московски обаче призна, че ситуацията съвсем не е розова. С половин уста той посочи, че програма "Транспорт" не върви според неговите очаквания. Причината е, че договорените средства по нея са около 70%, но реално платените били едва около 14%. "Това е проблем, с който трябва да се справим", заяви лаконично Московски. Никой от министрите не се нае да каже колко пари е възстановил ЕС на бюджета на България за строежа на магистрали. От опозицията коментираха, че място за оптимизъм няма. "Министър Дончев като че ли сега открива Америка, приоритетите на "Стратегия 2020" са ясни отдавна и там субсидирането на инфраструктурата е заменено със зелени технологии и иновации", коментира Меглена Плугчиева, бивш вицепремиер по еврофондовете в кабинета "Станишев"."Министърът да не дава заден ход. Напротив, заедно с бъдещия президент Росен Плевнелиев да се подпишат под обещанията си, защото през пролетта биха барабана, че в периода 2014 - 2020 г. ще осигурят по всички европрограми 16 млрд. лв. Тогава те не се вслушаха в предупрежденията ми, че ЕК вече има нови приоритети, а и заради кризата в новия програмен период европарите за отделните страни членки няма да се увеличават, а ще се намаляват. Сега България не може да усвои 14 млрд. лв. и ще загуби значителна част от тях. Как тогава очаквате Брюксел да ни отпусне нови 16 млрд. лв. за нови 7 години?! Това не е сериозно. Специално за магистралите как може да очакват повече пари, като в момента администрацията не успява да възстанови и стотинка от Брюксел, а харчовете в бюджета увеличават дефицита", коментира още Плугчиева. Тя настоя Томислав Дончев да подаде оставка, ако не изпълни обещанията си.Дори и да бъдат договорени 16 млрд. лв. за времето от 2014 до 2020 г., само заявките на регионалното министерство за пътища и развитие на регионите са 11 млрд. лв., а има още 6 оперативни програми. Затова експерти бяха категорични, че парите за магистрали няма как да стигнат.В стратегията на "България 2020" на кабинета "Борисов" седемте магистрали и седем скоростни пътя са водещ приоритет, а вече бившият строителен министър Росен Плевнелиев в края на юни т.г. обяви "голяма победа за България", защото тези пътища вече са част от трансевропейската пътна мрежа. Включването им там обаче не означава директно финансиране, а дори ако се реализират отсечките, те трябва да отговарят на по-високи изисквания. До момента кабинетът "Борисов" има само една магистрала - "Тракия", одобрена за финансиране от ЕС, но дори и след брюкселското "да", продължава да се товари националният бюджет, защото администрацията не може да изготви документите, за да си възстанови разходите от ЕС. От ведомството на Ивайло Московски вчера се похвалиха пред "Сега", че очакват още този месец правителството да реши и строежът на магистрала "Струма" да започне с пари от бюджета, без да е сигурно, че страната ще може да защити финансирането й с европари. За магистрала "Марица" Министерският съвет вече гласува отпускането на 398 млн. лв. с ДДС, колкото е стойността на липсващите 67 км от Оризово до Харманли. Одобрение на Брюксел за тази магистрала все още няма. Ремонтът на жп линията от Септември до Пловдив също започна с 200 млн. лв. от бюджета, въпреки че и този проект трябва да се финансира от еврофондовете. След всичко това съвсем естествено Министерството на финансите призна преди ден, че дефицитът през юли се увеличава заради разплащането на средства по еврофондовете с пари от националния бюджет, които още не са възстановени от ЕК. Минусът по евросредствата през юли е 270 млн. лв. срещу 196.2 млн. лв. през юни.ОБЕЩАНИЯ 7-те магистрали и 7-те скоростни отсечки ще погълнат 3.5 млрд. евро, обяви през пролетта Плевнелиев. През май бе завършена магистрала "Люлин" при цена от 185 млн. евро за 19.5 км. Оставащите 116 км от магистрала "Тракия" вече се строят за общо 248.1 млн. евро и трябва да бъдат готови до средата на следващата година. В средата на 2011 г. ще тръгнат две от отсечките на аутобана "Марица". Магистрала "Струма" пък ще струва 1.150 млрд. евро. До края на 2014 г. трябва да е завършена и магистралата Калотина - София. 75 км от нея струват 405 млн. евро. Магистрала "Хемус" все още е с неясно финансиране - концесия, европари или средства от бюджета. До 2020 г. тя трябва да бъде завършена изцяло. Прогнозата е, че трасето ще струва 1.282 млрд. евро. 2020 г. е и срокът за аутобана "Черно море" с прогнозна стойност 450 млн. евро. Правителството планира да получи по програма "Транспорт" средства за скоростните отсечки между Видин и Ботевград, Русе и Маказа, Русе и Шумен, Гюешево и София, магистрала "Рила", Варна и Дуранкулак, Пловдив и Асеновград
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
За Марешки не се тревожи... той си е абониран. Даже го разследваха след предните избори, но го оневиниха и сега е общински съветник. Хора, просто си знайте - ако ви трябват лесни пари, завъртете се покрай аптеките на магарешки. пък после може и да си гласуате за други.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Какви малки градове?! Марешки отново купува гласове във Варна. Съвсем явно! Алексей Петров също!
отговор Сигнализирай
41
ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Г-Н ЦВЕТАНОВ ,ПРОПУСНАХТЕ ГРАД ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ КАТО МЯСТО С ГОЛЯМА ТЪРГОВИЯ С ГЛАСОВЕ ! ТАМ ИМА 3000 БЪЛГАРОМОХАМЕДАНИ КОИТО ГЛАСУВАТ КАТО ОВЦЕ -КАКВОТО КАЖЕ ДОГАН ! *** МАХАЛА В ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ПЪК Е "НЕПРИКОСНОВЕНА СОБСТВЕНОСТ" НА ЧЕРВЕНИЯ КМЕТ МОСКОВ ВЕЧЕ 15 ГОДИНИ ! И КАТО ЗНАЕМ КОАЛИЦИЯТА БСП-ДПС,ЧЕРВЕНАТА НОМЕНКЛАТУРА СИ ОСТАВА ДО ЖИВОТ НА ВЛАСТ ! ГРАД ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ Е ЕДИН ЧАСТЕН ГРАД НА 5-6 ЧЕРВЕНИ КАПИТАЛИСТИ, КОИТО СА УЗУРПИРАЛИ ГРАДА ! НАИСТИНА ТАМ ТРЯБВА ДА НАСОЧИТЕ УСИЛИЯТА ! УСПЕХ !
отговор Сигнализирай
Новини