IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Стачниците и шефовете в БДЖ започват преговори в сряда


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
33
www
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
Тази стачка доказа какво недоразумение е БДЖ. Чрез стачката работещите сами показаха колко са ненужни. В крайна сметка никой не страда от тази стачка. Всички хоранамериха алтернативни начини за придвижване. Единствената разлика е, че сега се налага да плащат за да се превозват при това не на кондукторите на ръка а на тези ,които осигуряват превоза. Не 2000 а 4000 трябва да са съкратените. Така поне тези, които ще останат ще има какво да работят.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Нали товарни превози бяха на печалба?
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Правят ми впечатления изрази като "натрупани дългове", "пропуснати години" и т.н. Добре, но нали тия заеми някой е теглил и не е използвал по предназначение, нали някой прекрасно е знаел какво е положението в БДЖ и си е стоят на бюрото бездействайки с години. Сега съкращават маневристи, стрелочници, машинисти. Това ръководство на БДЖ не е за стачка, то е за съд. Никой никъде не казва какъв процент администрация ще съкратят, ако въобще ще съкращават от тях.
отговор Сигнализирай
30
Робин Худ
преди 13 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
След като има дефицит в НОЙ, защо нито Т.Младенов,нито С.Дянков,нито ББ, не съм чул дори синдикатите да се води диалог отностно истинската причина за дефицита в НОЙ. ПРИЧИНАТА Е ЧЕ ИМА ГОРНА ГРАНИЦА НА СОЦ.ОСИГУРИТЕЛЕН ТАВАН!?! И този таван е 24 000 лв на ГОДИНА!?! Има хора в РБ който правят по толкова и повече на месец! ЗАЩО ПИТАМ ДЪРЖАВАТА ТОЛЕРИРА БОГАТИЯ ЗА СМЕТКА НА БЕДНИЯ? ДОкога бедните в РБ ще носят неимоверно по-голям данък от богатите?ДОКОГА И ЗАЩО ПРАВИТЕЛСТВОТО ЩЕ ПОДПОМАГА БОГАТИЯ?
отговор Сигнализирай
29
do 28
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Сигурно си първи курс в УНСС, там акъл не се иска само си плащай изпитите.. Значи на тях точно това им трябва което си написал трансформиране на имущество, което ВЕЧЕ ИМАШ, в пари . За какво е на БДЖ сграда в центъра на София или почивна станция на морето ?! имущество, което искат да разпродават е ДЪРЖАВНО, не им е бащиния. - то и Нефтохим и ТЕЦ-2 бяха държавни, ама станаха бащиния за стотинки на нЕкои хора и БТК струваше милиарди, ама го продадоха за 230 милиона на американците и т.н.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
27 прав си, писах за заемите, защото с такава държавна помощ се избегнаха фалитите на Форд, Опел. банки и много други. На Гърция например вече подариха 200 милиарда евро отписани дългове и още 200 милиарда евро нови заеми. Сега се договарят Италия да получи 600 милиарда евро. Друг въпрос е доколко Борисов и Дянков са способни да се справят.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Тоя с пилешкия си мозък толкова ли не се сеща, че продаването на налични активи, не може да нито намаляване на загубите от текущата дейност, още по-малко печалба. Защото това не е ПРИХОД.Нищо ново не влиза в предприятието. Това е просто трансформиране на имущество, което ВЕЧЕ ИМАШ, в пари. И след една година, като свършат парите (пардон "приходите") с които са "намалили" загубите си - тогава с какво ще ги намаляват ??? А това имущество, което искат да разпродават е ДЪРЖАВНО, не им е бащиния.
отговор Сигнализирай
26
тц тц до 26
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 17
Единственото решение е Русия,или по точно руския пазар и съм склонен поради тази причина да гласувам за БСП,а за Дянков-американското протеже ще се радвам час по-скоро да се изчезне,по некадърен финансов министър едва ли може да има :)
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
След загубените 2-3 години в момента няма друго спасение за БДЖ освен да се тегли държавен заем от Дянков за 2 милиарда лева и с 800 милиона лева да се изплатят заемите и загубите. Останалите 1,2 милиард лева заедно със заема за 1 милиард лева от световната банка трябва да отидат за закупуване на нови вагони и локомотиви. Но всичко ще бъде безсмислено, ако не се върне държавния монопол на БДЖ върху целия транспортен отрасъл.
отговор Сигнализирай
Новини