IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Никой не иска да купи товарните ни влакове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

31
Аман
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Ей, добре,че е бил комунизма едно време, та цели 22 години да има какво да се крадне! А новият собственик е ясен - Цветан Василев...
отговор Сигнализирай
30
Новия Булгартабак
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Пак ще продадат златна и добре печелеща фирма на цена за скрап, защото в българия всичко е ДЕЛАВЕРА
отговор Сигнализирай
29
Патриот
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
ТЯ ДАЛАВЕРАТА Е ЯСНА!!! НИКОЙ НЕ ГИ ЩЕ! ТОГАВА ЩЕ ГИ ВЗЕМЕМ НИЕ ПО 1000 ЛЕВА! А ЗАЩО НЕ ЦЯЛОТО ДРУЖЕСТВО ЗА 1 ЛЕВ? СХЕМАТА Е НАПРАВЕНА ВЕЧЕ И ПАРИТЕ СА РАЗПРЕДЕЛЕНИ! А НА НАС БАЛАМУРНИЦИТЕ НИ ХВЪРЛЯТ ПРАХ В ОЧИТЕ!!! НО КАКВО БИХМЕ МОГЛИ ДА НАПРАВИМ? НЯМА КАК ДА ИМ СЕ ПРОТИВОПОСТАВИМ! ДУМАТА "ПРОЗРАЧНОСТ" В БЪЛГАРИЯ Е ИЛЮЗИЯ! ТАКА Е, ЗАЩОТО НЯМАМЕ ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО, КОЕТО ДА СЕ ПРОТИВОПОСТАВИ НА ЯВНИТЕ КРАЖБИ!
отговор Сигнализирай
28
БДЖ-ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ.
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
трудно ще намери купувач , освен ако ...не е някоя руска олигархична мутра .Ако е някой друг, червената мафия и *** , веднага ще организират фирма "РАЗТОВАРНИ ПРЕВОЗИ"...и ще почнат едни саботажи и кражби---немам думи!Ако са DB, *** веднага ще ги обявят за "фашисти" и.. ела гледай просташки изпълнения от "Балшой театр"!По-добре да си остане Държавна фирмата---да фалира като КРЕМИКОВЦИ-та да има за какво да се клянкат ***!"МЪКАТА" Е ЗА *** ...ОТ НЕЯ ,ТЕ СТАВАТ УМНИ!
отговор Сигнализирай
27
do 29
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
В цял свят има държавни фирми, дори и в САЩ, но това не означава, че е лошо, нали? Пълен либерализъм не ми е известно да има някъде. Всяка крайност е лоша, както тия 45 години, когато всичко беше държавно, така и пълното освобождаване.
отговор Сигнализирай
26
Лелее
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Старата изпитана схема- вадим на пазара единствената печеливша част от БДЖ, няма евентуални купувачи, сваляме цената, пак няма евентуални купувачи, сваляме цената до тази на 4-5 хубави автомобила, изскача отнякъде "верният и точният" инвеститор! Хммм, това къде ли съм го гледал вече?
отговор Сигнализирай
25
До 28 от Стомана
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Нямам чак такива възможности.Когато едно предприятие е печелившо, единственото нещо което трябва да правиш е да инвестираш, търсиш нови пазари и развиваш компанията.Посочи ми 5 приватизирани компании от чиято приватизация българия да не е била на загуба или продадена под реалната си себестойност със малка печалба.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ами дайте ги на вторични или и те не искат да ги купят,ай стига вайкане....
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Абе вие нормални ли сте тия влакове на нищо не приличат. И не си ли противоречите малко, как може в България хем всичко да е скапано и безполезно, хем влаковете ни всъщност да струват много пари. На следващата партийна сбирка обмислете пак пропагандата.
отговор Сигнализирай
22
Стомана
преди 13 години
Харесвам 27 Не харесвам 2
Пак изтъркания номер, няма купувач, пада цената и го купуват за без пари. След като отмине малко време, за да се успокоят хората, започват постепенно да разпродават активите, да се нарязват "ненужните вагони". Когато инвеститора си удвои вложените пари, предприятието се фалира.Всичко което са градили нашите деди и родители, се унищожава с лека ръка. Между другото, части от кремиковци се режат за скрап.
отговор Сигнализирай
Новини